DJBlackbird
hoogvlieger
Goedenmiddag,
Het ligt een beetje aan hoe mijn situatie zich ontwikkeld maar als het allemaal goed gaat zal ik aan een opleiding beginnen waarbij ik gewoon geen plek heb voor een studio.
Derhalve gaat mijn studio naar alle waarschijnlijkheid onder de hamer. Om alvast een indruk te krijgen ga ik een lijstje neerzetten van spullen die dus dan de verkoop ingaan.
Ik zal er alvast bij zetten, dat de voorkeur sterk uitgaat naar iemand die het complete wil overnemen.
Als het gewoon niet wil dan gaat allles per stuk / set.
De studio:
Roland JX305
Yamaha CS2x
Korg Prophecy
Novation Drumstation MK2
Yamaha TX81z
Emu E64 Sampler met 64mb
Roland JD990 met vintage board
Roland JV2080 met Dance, Hiphop en Techno Board
Roland pc200 mk2
Behringer Patchbay
Opcode Studio 64xtc
Opcode Studio 128x
Behringer virtualizer
Spl vitalizer mk2
Dbx 166xl compressor
Mackie 24-8
Mackie hr824 (x2)
Compaq p3 128mb 1ghz 10gb, compleet.
De benodigde kabels en ander klein spul heb ik niet meegerekend. Ook het rek waar de spullen in staan heb ik niet meegerekend.
Nogmaals, het is nog niet te koop en het is nog onder voorbehoud, maar het zit er zeker aan te komen dat het weg moet
Voor meer informatie kan er gemaild worden naar theflyingdj@mail.com.
Het ligt een beetje aan hoe mijn situatie zich ontwikkeld maar als het allemaal goed gaat zal ik aan een opleiding beginnen waarbij ik gewoon geen plek heb voor een studio.
Derhalve gaat mijn studio naar alle waarschijnlijkheid onder de hamer. Om alvast een indruk te krijgen ga ik een lijstje neerzetten van spullen die dus dan de verkoop ingaan.
Ik zal er alvast bij zetten, dat de voorkeur sterk uitgaat naar iemand die het complete wil overnemen.
Als het gewoon niet wil dan gaat allles per stuk / set.
De studio:
Roland JX305
Yamaha CS2x
Korg Prophecy
Novation Drumstation MK2
Yamaha TX81z
Emu E64 Sampler met 64mb
Roland JD990 met vintage board
Roland JV2080 met Dance, Hiphop en Techno Board
Roland pc200 mk2
Behringer Patchbay
Opcode Studio 64xtc
Opcode Studio 128x
Behringer virtualizer
Spl vitalizer mk2
Dbx 166xl compressor
Mackie 24-8
Mackie hr824 (x2)
Compaq p3 128mb 1ghz 10gb, compleet.
De benodigde kabels en ander klein spul heb ik niet meegerekend. Ook het rek waar de spullen in staan heb ik niet meegerekend.
Nogmaals, het is nog niet te koop en het is nog onder voorbehoud, maar het zit er zeker aan te komen dat het weg moet
Voor meer informatie kan er gemaild worden naar theflyingdj@mail.com.
Laatst gewijzigd:

!!!!