• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waarschijnlijk binnenkort mijn studio-gear te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJBlackbird

hoogvlieger
Goedenmiddag,

Het ligt een beetje aan hoe mijn situatie zich ontwikkeld maar als het allemaal goed gaat zal ik aan een opleiding beginnen waarbij ik gewoon geen plek heb voor een studio.

Derhalve gaat mijn studio naar alle waarschijnlijkheid onder de hamer. Om alvast een indruk te krijgen ga ik een lijstje neerzetten van spullen die dus dan de verkoop ingaan.

Ik zal er alvast bij zetten, dat de voorkeur sterk uitgaat naar iemand die het complete wil overnemen.

Als het gewoon niet wil dan gaat allles per stuk / set.

De studio:

Roland JX305
Yamaha CS2x
Korg Prophecy
Novation Drumstation MK2
Yamaha TX81z
Emu E64 Sampler met 64mb
Roland JD990 met vintage board
Roland JV2080 met Dance, Hiphop en Techno Board
Roland pc200 mk2
Behringer Patchbay
Opcode Studio 64xtc
Opcode Studio 128x

Behringer virtualizer
Spl vitalizer mk2
Dbx 166xl compressor

Mackie 24-8
Mackie hr824 (x2)

Compaq p3 128mb 1ghz 10gb, compleet.

De benodigde kabels en ander klein spul heb ik niet meegerekend. Ook het rek waar de spullen in staan heb ik niet meegerekend.

Nogmaals, het is nog niet te koop en het is nog onder voorbehoud, maar het zit er zeker aan te komen dat het weg moet

Voor meer informatie kan er gemaild worden naar theflyingdj@mail.com.

Laatst gewijzigd:
Ik snap dat je alles het liefst in 1 koop kwijt wilt, maar denk je niet dat losse verkoop makkelijker is en dat je dan meer bieders krijgt??

CP

Ja klopt, dat zou vast beter gaan en sneller.

Voor nu ben ik even benieuwd hoe het gaat lopen etc.
Als het echt niet gaat dan zal ik uiteindelijk de spullen per stuk gaan doen, zoals ik ook al heb geschreven.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)

-DJ

Ik denk zelfs dat je met losse verkoop meer geld binnen haalt dan als je alles in een keer verkoopt.

btw: als je nog lang genoeg wacht met verkopen dan koop ik die mackie monitors van je :) ben ook wel geinteresseerd in die dbx compressor

als ik ooit eens geld heb en je verkoopt idd los, dan zal ik zeker interesse hebben in die behringer virtualizer :)

nou, ik wil het wel kopen voor 10.000 euro. maar eh... ik weet het nog niet zeker, het is onder voorbehoud. misschien koop ik het liever niet.

Ik heb je gePBd over die Mackies ;)

die Korg Prophecy leek me wel een leuk dingetje
Hoeveel vraag je er voor?

ik heb wel intresse in je sampler, teminste als het niet te veel moet kosten..

Origineel geplaatst door marcuuu
ik wil je Mackies ook wel laat het maar weten

Hee ik ben eerst! ;)

Ja het gaat door, heb een ieder al een persoonlijk berichtje achter gelaten en ga op marktplaats.nl ook e.e.a. neerzetten.

groeten,

Charles

Ik ben geinterreseerd in de sr jv 80 vintage synth (die je in de jd990 gestopt hebt).
Ik betaal er 75 euro voor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back