[COOL] Ocean Drive (impressie)

Bartology

Big member
Kort stukkie van iets waar ik momenteel mee bezig ben.
Voordat ik verder ga, wil ik even weten hoe dit valt.

Schiet er maar op, ik ben blij met alle commentaar. Op dit moment zit ik even vast, dus nieuwe input is welkom.

Attachments

• ocean drive.mp3
    624,3 KB · Bekeken: 77
Ik vindt het heerlijk zwoel klinkend en verwacht elk moment een al even zwoele stem van een zwarte soul-zangeres uit de goeie ouwe doos.

Laatst gewijzigd:
zeker muziek met een lekker laid back sfeertje. ik wacht idd op die zangeres ja

Zit te luisteren ......naar hoe jij eigenlijk toe bent aan mede band leden. Je wacht gewoon op de slag gitarist en de bassist en eventueel zanger(es). Jou aandeel is al compleet valt niks meer aan toe te voegen....neem de stap en zoek mede muzikanten. Doe er moeite voor want het klinkt hardstikke lekker!

Origineel geplaatst door Hentheman5
Zit te luisteren ......naar hoe jij eigenlijk toe bent aan mede band leden. Je wacht gewoon op de slag gitarist en de bassist en eventueel zanger(es). Jou aandeel is al compleet valt niks meer aan toe te voegen....neem de stap en zoek mede muzikanten. Doe er moeite voor want het klinkt hardstikke lekker!

Dank je, ik speel reeds in een cover-band. Misschien wordt het tijd voor het spelen van eigen nummers...?

Klinkt aardig, maar ben 't wel eens met Hentheman. Als je een paar minuten hierop voort borduurd, dan is het denk ik niet interessant genoeg. Wat blazers lijken me wel leuk voor dit trackje.:)
Klein dingetje; de drums mogen van mij wel iets meer naar de voorgrond...

Ik vind dit een uitstekende basis om de track uit te werken. Ook ik hoor een zangeres..of een of andere aparte mannen stem.

Daarnaast mag het nummer in combinatie met bijv. een stem nog wat "karakter" makende geluidjes hebben. effectje of idd een blazers partij?

Ik zou zeggen... durf nog wat geks te doen??:)

succes!

Ik zal dat blazers verhaal eens wat verder uitwerken. Het nummer moet bovendien nog worden uitgebouwd, het bestaat nu nog maar uit drie akkoorden, die steeds in dezelfde volgorde terugkomen.

Bedankt voor de tips!

Back