E-mu 0404 Probleem

Zji

Stamgast
Hey,

Ik heb mijn E-MU 0404 kaart in de computer gezet en geïnstalleerd, maar hij werkt nog niet.. In ieder geval niet in Windows (Cubase heb ik nog niet geïnstalleerd). Bij Configuratiescherm > 'Geluiden en audioapparaten' kan ik de kaart wel als standaard selecteren en zijn er zogenaamd geen problemen. Bij het tabblad 'Volume' zie ik wel de naam en het icoontje van de kaart, alleen ik kan geen volume oid instellen (alle knopjes zijn inactief). Een geluid afspelen lukt echter wel (hij geeft geen fout ofzo), alleen hoor ik dan niks..

De output van de kaart gaat naar de Tape in van mijn Behringer UB1204 en die Tape in staat vervolgens weer doorgeschakeld naar de koptelefoon aan het mengpaneel. Ik heb op het mengpaneel ook al een piano aangesloten op de gewone ingang en dat doet het wel, dus de fout zit 'm echt bij de computer..

Herkent iemand het probleem? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,

Gijs

Re: E-mu 0404 Probleem

Bij Configuratiescherm > 'Geluiden en audioapparaten' kan ik de kaart wel als standaard selecteren en zijn er zogenaamd geen problemen. Bij het tabblad 'Volume' zie ik wel de naam en het icoontje van de kaart, alleen ik kan geen volume oid instellen (alle knopjes zijn inactief). Een geluid afspelen lukt echter wel (hij geeft geen fout ofzo), alleen hoor ik dan niks..

De instellingen van de 0404 gaan helemaal via de meegeleverde PatchmixDSP. Al die windows-instellingen trekt hij zich niks van aan. Vandaar dat je daar niks mee kunt. Dat je niks hoort komt waarschijnlijk omdat je in patchmix nog geen route van de windows output ("WAVE") naar de output van de kaart geselecteerd hebt.

@Mods: deze vraag naar de PC/hardware thread?

Owwww, volgens mij heb ik dat PatchMix helemaal niet geïnstalleerd.. :engel:
Zal het meteen doen, in ieder geval al bedankt voor het (snelle) antwoord!

(Oja, sorry voor de slechte plaatsing..)

Back