smackos
Gepokt en gemazeld
Roland VP70 Voice Processors/vocoder/harmonizer uit 1987???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door smackos

Origineel geplaatst door mv30
die mv30 (van de vorige pagina) heb ik natuurlijk!
fijne bak!

Origineel geplaatst door mv30
die mv30 (van de vorige pagina) heb ik natuurlijk!
fijne bak!
It may seem strange for a Japanese company to have a Western name, but Roland was founded with export in mind. Ikutaro Kakehashi heard that the name of his previous company, Ace Electronic Industries Inc., was often mangled in pronunciation, sometimes unpleasantly; so he looked for a good-sounding name which would be pronounced roughly the same in all of his major export markets. He found the name Roland in a telephone directory.

![]()
Origineel geplaatst door Kraan
Eerst de PM16:
? (als je hem wilt verkopen
)Origineel geplaatst door Hanz
Roland PR-800 'digital piano recorder'
![]()
en PR-100 'piano recorder' (soort van midi sequencer met quickdisks)
![]()
en PR-1G 'player & recorder'
![]()
Die digitizer tablet is voor de S330/550/760 etc. daar kun je met een pen de sample-waveforms grafisch mee editten ala een Synclavier. Doe je trouwens iets met die DT100? (als je hem wilt verkopen
)
Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
PM16 is een heel bekende trigger-to-midi converter, toch? Voor degenen die trigger-to-midi converters gebruiken dan (en voor anderen zijn ze niet zo spannend).

Origineel geplaatst door Kraan
Daarnaast ervaar ik persoonlijk het merendeel van de objecten in dit topic niet als uiterst opwindend. Ik was ook in de veronderstelling dat het geen vereiste was om er een enorme boner van te krijgen

Ok, ok, je hebt een punt. Nou vooruit dan, om het goed te maken ook een paar op mijn rekeningOrigineel geplaatst door Kraan
Ik was ook in de veronderstelling dat het geen vereiste was om er een enorme boner van te krijgen, en vond het het plaatsen dus wel waard.![]()

Origineel geplaatst door phochos
De PR100 heb ik nog in 1988 gehad, alleen dan in witte uitvoering. Gekoppeld aan mijn Juno @ toen.