[Ambient]Cathedral of ice

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Een ambient track. Hoewel? het knarst en het schuurt weer als vanouds, dus mensen die nu blije vogeltjes en zachte briesjes verwachten zullen worden platgewalst door traag schurende muren van noise. Er zitten wel melodieen in, maar die heb ik gejat. :D

http://www.djkrat.herejezus.nl/cathedralofice.mp3

dude, je luistert teveel naar lustmord

wat trouwens een goede zaak is =) :D :W

dit is vet! diep & donkerz

zit niet zo in de ambient maar ik kick wel op vage geluiden... dit doet me goed.

Ja, sfeervol. Ietsiepietsie meer variatie / ontwikkeling zou 'm geen slecht doen, maar OK... :)

Krat, alweer de tweede track van je die ik heb uitgeluisterd. Ben je soms soft aan het worden op je ouwe dag? :D

Vooral die kraak:-),of ook gejat?

Dank jullie wel!

Nu ja, Hanz, het kan ook zijn dat je industriele muziek meer gaat waarderen, en ook binnenkort met latex broeken rondloopt, de helft van je hoofd kaalscheert en de rest zwart verft, en elke derde vrijdagavond in de EKKO gaat staan hakken op snoeiharde industrial en EBM. :)

Wat voor gear? Voornamelijk Fruityloops, Cybase SX2.0, en heel, heel,heel,heel,heel veel VSTi effecten. Veel distortion, veel reverb, en veel compressie, en consequent alle wijze lessen over productie negeren. :)

Back