• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vermona DRM1 MKII zilver

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntax Terror

Oktoknoppie
Wegens aanschaf Machinedrum te koop:

Vermona DRM1 MK II Analog Drum Synthesizer

Zilver met zwarte knoppen, blauwe leds..

De site van Vermona: http://www.vermona.com/en/produkte/drm/drm1.html

Nog géén jaar oud! Inclusief aankoop bon, handleiding (engels), Doos, foldertje en 5 echte analooge geheugen steuntjes ;) (?! Zie foto)

vermona_1.jpg

Aangezien de Vermona puur analoog is, mag je dus lekker ouderwets je knop standen op papier noteren! (overlays). De claps en snares hebben een ingebouwde lekkere reverb. Elk instrument heeft zijn eigen OUT, tevens te gebruiken als insert om er bijvoorbeeld een compressor of distortion (pedaaltje) tussen te hangen, werkt erg fijn!

Nog wat foto's:
vermona_2.jpg

De rekening, heb er 486,96 voor betaald, aangeschaft op: 21-04-2004

vermona_3.jpg

Met 72 knopjes om elke parameter aan te passen. Is technisch en optisch in nieuw staat, nooit de studio verlaten, stiekem veelste weinig gebruikt, overigens gebouwd als een tank, kan in rack of als tabletop module gebruikt worden.

Vraagprijs 420 euro

of heb je een leuk ruil voorstel? Liever cash maar je weet maar nooit! Ben wel onder andere zoek naar een RS7000 (+ bijbetaling)

Ok, aangezien het beestje bijna 1 jaar wordt nu voor 400 euro.
Sta ook open voor alle ruilvoorstellen, wie weet kunnen we elkaar zo een plezier doen!

Knopjesknopjesknopjesknopjesknopjes genoeg! Puur analoog geweld voor slechts 5,50 per knop;)
vermona_4.jpg

Schopje!:engel:

De Vermona is echt een prachtbak!

Mischien heeft iemand nog een: RS7000 (met bijbetaling) of een DSI Evolver (met bijbetaling) te ruil? of een goede FX unit o.i.d?

Audio begeleidend schopje..

Simpel patterntje geloop'ed, alle geluiden komen voorbij...
http://www.syntaxterror.com/mp3/vermona_drumloopje.mp3

Elk geluidje los, met wat knop gedraai, kun je horen wat voor vage geluiden er uit kunnen komen...
http://www.syntaxterror.com/mp3/vermona_losse_geluiden.mp3

(er zijn geen verdere bewerkingen gedaan, zo droog de geluidskaart in,analoge reverb en distortion komen uit de Vermona)

richtprijs: 400 euro, óf eventueel ruilen tegen iets van (met bijbetaling in het geval van een duurder apparaat uiteraard): Waldorf,een RS7000, DSI Evolver, goed FX, Acces, Novation...doe een gooi!

Ik schop hem nog één keer omhoog. Analoog drumbeest voor: 380 €

370,00

370,00

Ach, het is zo'n mooie bak, ik schop hem weer omhoog.... en de prijs weer omlaag. 370 euro
Verder laat ik deze thread maar staan, voor het geval een liefhebber van analoge drumbeesten hem een nieuw huisje kan/wil geven. Tot die tijd hangt hij veilig in mijn rek! :)

Schopje... laat ik het nog een keer proberen....

360 euro

Diepe bassen, vette claps, bizarre modulatie mogelijkheden, insert per instrument (insert natuurlijk ook te gebruiken als dedicated out) MIDI in/out. Ingebouwde voeding (heb jij óók zo'n hekel aan adapters) Analoog drum geweld voor een prikkie!! 8~

Ruil voorstellen welkom, cash heeft de voorkeur!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back