Akai Z8 bij musicstorekoeln voor 1608 euro !!!!!!

www.musicstorekoeln.de voor geïnteresseerden. Het is dat ik nu even krap zit maar anders stond er een Z8 bij mij onder de tafel... En een bedieningspaneeltje voor m'n monitor :)

Art-Nr.: SYN01838
DEAL ! Akai Z 4 24Bit/96kHz Sampler Aktion bis 31.08.02
retail-price: 1.887,00
our price: 1.195,00

Art-Nr.: SYN01839
DEAL ! Akai Z 8 24 Bit/96 kHz Sampler Aktion bis 31.8.02 !
retail-price: 2.551,00
our price: 1.595,00

Wow, geen gekke prijs voor zo'n bak.

Maar volgens mij is dat wel de kaalste versie van de Z8.
Je moet dan de extra outputs en effecten er nog bij kopen.

De outputs zijn dacht ik altijd extra op de Z8. Ook hier in Nederland. De effects zullen er wel op zitten. Er moet toch verschil zijn tussen de Z8 en Z4 (afgezien van het afneembaar frontpaneel). Dezelfde strategie waarschijnlijk als de S5000 en S6000 toendertijd.

Ik weet, dit slaat echt helemaal negens op, maar ik vindt die Z-serie oerlelijk! ik wil weer die "medische intensive care-look" terug. De Specs zijn natuurlijk wel indrukwekkend...

Origineel geplaatst door rejo
Ik weet, dit slaat echt helemaal negens op, maar ik vindt die Z-serie oerlelijk! ik wil weer die "medische intensive care-look" terug. De Specs zijn natuurlijk wel indrukwekkend...

Het display en vooral de knopjes zijn ook zo minuscuul klein... In de winkel heb ik de draaischijf en de cursorknoppen er rondomrond ook eens uitgetest, en die voelde ook verdacht losjes en plastiekerig aan...

Ach ja, dat krijg je met die nieuwere sh!t. Maar dat was met de S6000 toch ook zo? Met de knoppen heb ik zelf niet zoveel problemen. Ben maar een klein manneke. Kwa vormgeving vind ik zelf ook de S5000/S6000 mooier. Dat paarse is nogal kinderachtig. Uiteindlijk draait het om de mogelijkheden.

Overigens vraag ik me serieus af of de Z8 wel een opvolger is van de S6000 want ipv de 128 stemmen is de Z8 nogmaar 64 stemmig. Misschien nog een verassing op stapel van Akai???

Akai Z8 voor 1608 euro !!!!!!

Akai Z8 voor 1608 euro !!!!!!

5 dagen geleden telefonisch besteld met creditcard, vandaag in huis. met 7 cd's. aktie loopt daar tot 30 augustus.

gekocht bij www.musicstorekoeln.de

Let wel! hier vragen ze voor dat apparaat een goeie 2400 euro!!

doe er je voordeel mee. Gebak via email graag!

vinz

Hij?zij is mooi qua uiterlijk. Blauw ledje, Display oogt rijk aan tekens. Ik heb echter nog geen usb kabel of een scsi cdrom.
Dit betekent dat ik over een paar dagen meer weet. het is overigens mijn eerste sampler dus kan ik geen vergelijk maken.
Ik kocht hem omdat een handelaar in het noorden vertelde dat de z serie voor de helft van de s serie te koop is met dubbel de mogelijkheden. zeker qua filters die heden ten dage populair zijn.

Damn wat 'n prijzen! 1600 euro! Da's nog geen 1350 ex. Als ik niet al 'n S5000 had wist ik het wel. Niet normaal ook dat die dingen in Nederland bij de meeste winkels bijna ANDERHALF keer zo duur zijn.

Wat ik hoorde was dat de Z8 standaard geleverd word met FX kaart, 2+8 outputs en 20 gig HD; dat klop toch, Deep?

Niet helemaal Lo-Fi, alle z4+z8 worden geleverd zonder de 8 outputs. alleen in NL is een importeursactie van die gratis HD. In dld koop je dus een z8 zonder HD. Maar je stopt toch een 80 GB maxtor van 7200 toeren van 135 euro in die bak en zet daar VEEL akai cd's op. Heb je een aardige jukebox met fluitende laadtijden.....Ik hoef dat 20 GB schijfje niet zo nodig.

Vergelijkbare discussies

Back