Ik live op 3fm

zeg dat dan eerder!!
dan had ik geluisterd! [ik heb hier geen geluidskaart...:(]

wel een coole set!

hehe.. ik wilde het nog posten vanmorgen... heb het gister gehoord.. was koel !

ahhhh....maar waarom is je naam hier dan niet gewoon dexter? weten we meteen met wie we te doen hebben....hahahahaha....top muziek dus....

overigens, heb jij misschien de cactus van I-F tijdens awakeningsfestival verdonkermaand?

interview is juist cool man! vooral je pleidooi voor meer electro op de nederlandse dansvloer, daar ben ik het 100% mee eens. Het is zo typisch dat iedereen van de dansvloer schiet als je iets anders dan 4x4 op zet jaa!

k'heb je gehoord op me wekker radio (k'heb geen andere radio)
Nadat je belde (ik zat in me studio en hoorde me telefoon niet) had ik zoiets van... o ja... ff luisteren... heb ik dus gedaan... en geen gecrashde laptop zelfs !! 8o)

Re: Re: Ik live op 3fm

Re: Re: Ik live op 3fm

Origineel geplaatst door funxiun

Ik was de mp3-tjes al aan het downloaden :)

Hulde!

R.

Waar?

Origineel geplaatst door da goose
k'heb je gehoord op me wekker radio (k'heb geen andere radio)
Nadat je belde (ik zat in me studio en hoorde me telefoon niet) had ik zoiets van... o ja... ff luisteren... heb ik dus gedaan... en geen gecrashde laptop zelfs !! 8o)

Nee weet je waarom geen gecrashde laptop???
Om dat ik geen audio tracks vanaf mijn laptop speelde.
Ik had mijn juno maar mee genomen.
Ging ik s`middags ff checken of alles nog goed stond.
was er gewoon een heel stuk audio weg!!!!!
En ik heb het echt niet gedeleted.
Ik had geen zin om mijn hoofd er over te breken alle audio tracks behalve het intro tje er af gegooid en mijn juno maar mee genomen.
Gek wordt ik er van !!!!!!!!

uhm, .... HUH?

uhm, .... HUH?

Begrijp ik het nou goed? Je zet een aankondiging hier, voor een uitzending van gisteren, .... vandaag?

Mis ik iets?

Eric

Re: uhm, .... HUH?

Re: uhm, .... HUH?

Origineel geplaatst door Auxillary
Begrijp ik het nou goed? Je zet een aankondiging hier, voor een uitzending van gisteren, .... vandaag?

Mis ik iets?

Eric

:z

Meneer Dexter (van het toettoet! Klakson label en maker van zeer prettige electro schijfjes) heeft gisterenavond een liveset gedaan bij VPRO's Club Lek.
Nu is 'ie zo vriendelijk geweest om een link te posten naar de stream waar je het allemaal op je gemakkie kan terugluisteren.

Zo...zijn we weer bij?
Voortaan wat meer :koffie: drinken alvorens dit forum te bezoeken hoor... *D

R.

Re: Re: uhm, .... HUH?

Re: Re: uhm, .... HUH?

Origineel geplaatst door funxiun

Nu is 'ie zo vriendelijk geweest om een link te posten naar de stream waar je het allemaal op je gemakkie kan terugluisteren.

Zo...zijn we weer bij?
Voortaan wat meer :koffie: drinken alvorens dit forum te bezoeken hoor... *D

R.

Oooooooooooooooooooooooooh!

Excusez moi!

Eric

Jammer voor je.
Niet echt live. jij hebt er volgens mij wel verstand van.
Dus ik had daar al mijn gear mee om te playbacken.klinkt logisch.
Tja ik heb daar niet mijn drums real time gepeeld. ook niet mijn basslines, de andere synthlines ook niet en de vocals waren gesampled.
Nee shit je hebt gelijk het kwam uit een sequencer. dus niet live.
Kut ik vraag me af hoe andere electronichse acts dat dan doen.
Want die spelen wel echt live toch?

Back