Hallo, zijn hier nog meer muziekdames??????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hhmmmmm. thanks...

sorry.. Plus de optie "Don't enter full screen"...

sorry... voutje.

maar hoe (drie)dubbelzinnig is die opmerking van jou; die mc303 ken ik van buiten...' ;)

Niet dubbelzinnig... Ik ken hem echt van buiten. Mijn eerste synth, heb ik super veel mee gedaan. Zelfs alleen met een MC-303 en een boss distortion erachter mono opgetreden in het voorprogramma van dj Chaos.. Dat waren nog eens tijden. Vroeger..

Origineel geplaatst door emroo
Inderdaad, goed voor mijn ego, hoewel, word ik hier wel helemaal serieus genomen????
Wel veel bekenden hier, errgu gezellig(Dexter, Jeffrey en Bart)

ik ben een beetje laat (zoals gewoonlijk) maar welkom ook namens mij!
Ik voel me hier trouwens ook nooit serieus genomen maar dat is hier op het forum heel normaal.. ;)
Zonder dollen, super hang-out plek! (wel virtueel, maar ja)

PS, ken je DJ Skwan (Huibert) toevallig?

Arv

hee estroe heb jij wel eens op een so-ex / froncet feest gedraaid in etten-leur ?

En ga je volgende week in Heerlen draaien op het Booch? festival ? Das nog geen 200m van onze studio :)

Shiiittt... 5 pagina's al! Tot zover de serieuse gesprekken over synths en gear ;) Er zit een vrouw op het forum *D

Hey maar Esther, ook van mij een welkom! Denk dat je wel degelijk serieus wordt genomen hier hoor. Dat is nou juist het leuke van dit forum! Denk zelfs dat als jij ergens een probleempje mee hebt JIJ het snelst je antwoord wel krijgt :okdan: Dus Da Goosy heeft je erin geluisd om te gaan produceren als ik het goed begrijp?

Heb m'n ex-vriendin wel eens wat laten spelen met m'n spullen ;)... Ze wast snel zat (Uh lui...de synth dus h`e)...

Origineel geplaatst door Almeros
Tot zover de serieuse gesprekken over synths en gear ;) Er zit een vrouw op het forum *D

And it all goes downhill from here :)

Origineel geplaatst door Almeros
Shiiittt... 5 pagina's al! Tot zover de serieuse gesprekken over synths en gear ;) Er zit een vrouw op het forum *D

Ohw laat ik ff melden dat ik daarmee bedoel dat de heren hier wat gek zouden kunnen gaan doen... en niet omdat vrouwen niet serieus over synths zouden kunnen praten :mexico:

Kun jij eens iets zeggen over wat bambam schrijft bij"slap geouwehoer"?

En natuurlijk welkom, ik ben er ook net maar het is wel lachen hier hoor.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola!

Ik heb een heel erg klein verzoek:

Kan je op je website ook een sluit knop maken of zoiets??

Ik moet nu met de Taskmanager je site sluiten. Verder is ie wel zwaar okee...

Een MC-303 :) Jiehoe! Die ken ik ook ongeveer helemaal van buiten! :)

OP de Mc-303 zit een knopje waarmee je het scherm weer klein kunt maken, klik anders even op het vraagteken, dan kom je er vanzelf achter.

Origineel geplaatst door MadR
Heeeeee, cool het is goosy dus gelukt ! :{

maar eh nee sorry geen vrouw alleen lang haar.

vraagje : word je nog steeds depri als er slecht word gedraaid ?

Lieve jongens, the one and only die me echt hier heeft gekregen is toch echt bob303909 hoor (sorry Jeffrey, no offense)
En depri, nou ja, niemand word er crolijk van als er kut gedraaid wordt toch?Maar het blijft een kwestie van smaak.

Origineel geplaatst door Arveyman

ik ben een beetje laat (zoals gewoonlijk) maar welkom ook namens mij!
Ik voel me hier trouwens ook nooit serieus genomen maar dat is hier op het forum heel normaal.. ;)
Zonder dollen, super hang-out plek! (wel virtueel, maar ja)

PS, ken je DJ Skwan (Huibert) toevallig?

Arv

Nee, volgens mij ken ik hem niet.

Origineel geplaatst door matt second
hee estroe heb jij wel eens op een so-ex / froncet feest gedraaid in etten-leur ?

Niet dat ik weet nee, volgens mij nog nooit gedraaid in Etten-Leur

Origineel geplaatst door murphi
En ga je volgende week in Heerlen draaien op het Booch? festival ? Das nog geen 200m van onze studio :)

Ja, inderdaad, is dat een uitnodiging??? :-)
Nee hoor, kan toch niet, moet vrijdag/zaterdag draaien op privefeest voor muziekliefhebbers only....mocht iemand geintersseeerd zijn stuur me een persoonlijk bericht, geef ik je de site met aanwijzingen erop...
En zondag vroeg op om dat pokke eind naar Heerlen te rijden.

Origineel geplaatst door MadR
en weg was ze

:D

maar ik wil tracks horen !!!! grrrrr

Was even een weekje op vakantie, bijtanken.
Tracks zijn er, sommigen hier hebben ze gehoord, ben nog niet tevreden, is nog niet helemaal af, geduld is een schone zaak :-)
En jullie zijn volgens mij superkritisch.

Origineel geplaatst door Quadruplo
Kun jij eens iets zeggen over wat bambam schrijft bij"slap geouwehoer"?

En natuurlijk welkom, ik ben er ook net maar het is wel lachen hier hoor.

Vind het ook erg gezellig.
Citeer ff wat Bam Bam schrijft, kan het niet zo snel terug vinden.

Wel tof van je Emroo, dat je iedereen persoonlijk antwoord! :okdan:

Alleen vraag ik me af hoe lang je dat vol gaat houden... ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back