• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elka EM-44 / Mirage Rack / Alesis SmashUp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

UserTronix

Ouwe rot
Elka EM-44
Module versie van de EK-44. FM synth met 8 operators, klinkt mooier dan een Yamaha DX. Met Rom kaart en handleiding. In perfecte staat.
Voor een afbeelding (echter niet mijn EM-44) zie https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12340
150 euro

Ensoniq Mirage rack
19" rack versie van de Mirage. 8 bit sampler met heerlijke analoge filters. Komt met uitgebreide handleiding en OS. Tevens doe ik er het Soundprocess besturingssysteem bij welke de Mirage veranderd in een 16 part multitimbrale synth met 4 oscillators per stem. In perfecte staat.
150 euro

Alesis ModFX SmashUp
De compressor uit de Alesis ModFX serie. Slecht 1 maal gebruikt. In originele verpakking met handleiding en voeding.
40 euro

Onwaarschijnlijk, maar misschien doe ik mijn PPG Wave weg, maar dan alleen voor een ruil met een combinatie van een Akai MPC2000XL en een MicroWave met programmer. Het is een Wave 2.2, de 8 bitter, met OS 8 (sysex dumps en patch uitwisseling met de VSTi versie mogelijk) en 8 outputs. Recent helemaal nagekeken, opgeknapt en voorzien van nieuwe knoppen.

Elka EM-44 bij deze wederom te koop.

Mirage of EM-44 ook te ruil tegen bv. een Yamaha RY-30, of samen tegen bv. een Microwave of iets dergelijks.

De Elka wordt geruild met een Yammie RY-30. Mirage rack gebruik ik voorlopig nog even zelf als dedicated SoundProcess bak. Geen animo voor de compressor.

Mag dus een :slotje: op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back