Blend you're beats.

Beat Blenders
Zweep de massa op met dreunende elektronische grooves! Mixen met Beat Blenders is zó gemakkelijk - je klinkt meteen als een prof. Eenvoudige editing! Duizende combinaties! Remix zo vaak je maar wilt!
Er zijn vier verschillende Beat Blenders verkrijgbaar: Hip Hop, Alternative Rock, Techno en Power Rock. Je kunt de verschillende Beat Blenders op elkaar aansluiten om de ultieme mix te creëren.
Leeftijd vanaf 8 jaar.

Je kunt je voorkeur voor de verschillende Beat Blenders aan ons doorgeven onder vermelding van het ordernummer op het volgende e-mailadres: bestelling@bartsmit.com

:dj: :halleluja

Origineel geplaatst door Alexander
Vet, vorige week mee in mijn handen gestaan... maar met mijn huidige inkomen is zelfs 14,95 veel geld.

Wel vet dat er ook verschillende zijn, kun je ze dus allemaal sparen, uit elkaar halen en er een nieuwe synth van bouwen, bijvoorbeeld! Zowiezo goed materiaal voor de knutselaars onder ons!

Ja precies. Ik ben benieuwd wie er zo stoer is deze gadgets voor het eerst live te gebruiken. Fijne avatar heb je trouwens.

:D

Bart Smit Uden kreeg ze niet verkocht!!!

Nu 3 euro per stuk, net ff de Techno en Hip Hop uitvoering gehaald...

...ze zijn klein stevig en noisy, er zitten een 15 korte loops in en een 4 beat/3 track step seqeuncer, je kunt de loopjes aansturen en het tempo wisselen, allemaal vrij simpel, maar wel lekker rauw en noisy! De output hoeft niet vervangen te worden, genoeg diepte en weinig ruis!

Verder zit er een telefoonjack aan en daarmee kun je ze aan elkaar linken, de sequencer geeft dan tempo en start stop door aan de volgende en zo kun je een langere sequence maken...

Weinig spektakulairs, maar voor 3 euro genoeg lol en anders rijp voor de soldeerbout!!

http://www.beatblenders.com/mods/

BBBlingSpeakr.jpg

http://www.beatblenders.com/

Vet dat de makers op de beatblenders.com site een link naar mod info geven, hahaha!

Well, we realized that as we were making them, they'd be cool to bend. And, in fact, that's what happened.

Gnaaf :verkoght:

Kan niet wachten om daar es een soldeerbout in te hangen..:baco:

Back