[7 mei] Utrecht: Bunker Labelnight: Holland vs. Finland

Origineel geplaatst door sander
Nou als het een laptop vrije set is, dan krijg je mischien je zin.
Heb orgue vs lego 2x live gezien zonder laptop in Cem en bootleg 101, 606, etc en dat was gewoon een rauwe jam sessie met opzwepende muziek. Dus wie weet heb je geluk.

Maar als ze dat doen, dan krijg je weer allemaal van die lui die dat weer niet kunnen waarderen, omdat ze van lego andere dingen verwachten. Dat zou ik juist leuk vinden.

Tegenwoordig is het altijd laptop vrij...alleen hardware shit die niet sync loopt.

im there

im there

im there bunker is vet maar ben meer benieuwd naar finlandse shit sigar ros enzo.
be there or be somewhere else. maar geef maar elektrovolt vs legowelt ik denk dat ik weet wie er meest ass kicked kwa elektro lego is out,

elektrovolt is in .
:okdan: storms electric rainbowshow

ik zit zo naar die poster van Bunker te kijken en zie daar zo waar een soort van keltisch nazi kruis
dat was me eerder ook al eens opgevallen ':smeris:'

moet ik me daar nog boos over maken of zie ik het allemaal verkeerd ?!

@chilistein:
bekijk de documentaire 'whenIsoldmysoultothemachine' eens... daar vertelt Guy Tavares
het een en ander...

@tjebbestorm: 8) :mexico: :mega: freak out into the elektromagnetic space freakiness !!!

Origineel geplaatst door elektrovolt
@chilistein:
bekijk de documentaire 'whenIsoldmysoultothemachine' eens... daar vertelt Guy Tavares
het een en ander...

nee inderdaad ik wil het zo graag weten dat ik meteen een dvd van 20 euro ga kopen
het spijt me wel maar dat is toch echt een regelrecht flut antwoord
het lijkt me weinig moeite om in 2 zinnen uit te leggen hoe en wat
':biertje:'

ik heb de dvd besteld, maar ng steeds geen reactie van die gasten.
heel boeiend is ie nou ook weer niet, sterker nog: verre van, maargoed...

over dat kruis: het is net zoals de swastika, het is gewoon een teken dat toevallig ook door de alom bekende Adolf H. is gebruikt, maar iedereen mag het zijne ervan denken.:peukie:

het duitse leger rijdt nog steeds met die kruizen rond, ga je maar boos maken, maar ik denk niet dat je ze aan kunt. Daarbij maak ik me dan meer zorgen over Elektrovolt z'n Avatar. Er hangen hier wel rare symbooltjes op dit forum hoor, dat klopt. Ook rare luitjes...

Re: im there

Origineel geplaatst door tjebbestorm
maar geef maar elektrovolt vs legowelt ik denk dat ik weet wie er meest ass kicked kwa elektro lego is out,

elektrovolt is in .

Is dat zo. Raar dat wij dat dan niet weten.

Origineel geplaatst door falafelbiels
het duitse leger rijdt nog steeds met die kruizen rond, ga je maar boos maken, maar ik denk niet dat je ze aan kunt. Daarbij maak ik me dan meer zorgen over Elektrovolt z'n Avatar. Er hangen hier wel rare symbooltjes op dit forum hoor, dat klopt. Ook rare luitjes...

nee, jij hebt een leuke avatar... ;)

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
nee, jij hebt een leuke avatar... ;)

PAS OP HE!!!

hij is wel lomp, maar niet sinister...
noem het maar recht door zee.

Laatst gewijzigd:

Origineel geplaatst door tjebbestorm
im there bunker is vet maar ben meer benieuwd naar finlandse shit sigar ros enzo.
be there or be somewhere else. maar geef maar elektrovolt vs legowelt ik denk dat ik weet wie er meest ass kicked kwa

Ya right, zeker met die gedrapeerde tietetranceelectro van hem :D

Die finse shit die daar staat is ook op Bunker

HEY HEY HEY we gaan niet schelden he !!!:D

dat jij nou op die hippe LEKTROLUV verzamelaars staat :duivels: met de hacker en miss kittin enzo ! das ruig !

glibberdruip bloeb bla

PS heb je die maanantenne (amr017) nou al gehoord? daaraan kan je wel horen dat ik fan ben van schuimparties, gouwe oorbellen, 13-jarige meisjes met veels te strakke broeken enzow !!! whoehahahahha

Ja dat is allemaal prima daar kan ik weer een dozijn Jupiter 8's van kopen.

In deze contrijen krijgen we geen AMR's binnen, wellicht met de volgende postzending van de Uiver.

Die maanantenen dat is toch een Micromodular noodle :D

PedigreeShmackos_Md.jpg

Re: Re: im there

Re: Re: im there

Origineel geplaatst door smackos
Ya right, zeker met die gedrapeerde tietetranceelectro van hem :D

zekerr weten maar huh heren luister nou lijkt het jullie niet leuk om dit uit te vechten op,
langweiligkeit6 9-september battle- elektro !

elektrovolt vs legowelt: allebei live zonder computers alleen hardware en alles vanuit scratch,
a real time live improvisation (yamming) would'nt that be nice....:eureka: :mega: :okdan:

ni!!! storms electric rainbowshow

Back