Het mot nog gekker worden,Piens maakt er nu een potje van.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Lalalalalallaaa ik dacht kijk eens even in me mailbox,hoppa mailbox geopend... he een mailtje van MusicPlanet Piens BE.

Dear Justin,

we received your price-request.Thank you for shopping at piens regarding the clavia modular g2.
bla
bla..

We look forward to receive your order and start serving you..

bla..

Ik heb GVD niet eens een order doorgegeven laat staan ik op hun site ben geweest,hun een mailtje gestuurd etc.. Ik heb zelfs nog nooit eens iets bij deze zaak gekocht.

Straks krijg ik ook nog de rotzooi toegestuurd!

sluiten met die zooi,onbeschofte lui.

Misschien probeert iemand een grap met je uit te halen, lijkt mij toch niet dat Piens zo maar toevallig jou even een e-mail stuurt en je voornaam nog weet ook......

Groetjes van Rudo

Origineel geplaatst door Rudo
Misschien probeert iemand een grap met je uit te halen, lijkt mij toch niet dat Piens zo maar toevallig jou even een e-mail stuurt en je voornaam nog weet ook......

Groetjes van Rudo

Blijkbaar dus wel,heb ze mischien 3jaar geleden eens gemaild. Je wilt toch niet zeggen dat ze price request van 3 jaar geleden nog eens sturen? Ze hebben de server toch niet aangesloten op een atari of wel.

Goed bezig mensen van P..:okdan:

:D 'k Zou zeggen: laat maar lekker opsturen!!

Ken 't toch altijd terugsturen??

Ik zou maar een mailtje zenden richting Piens met de vraag je niet langer lastig te vallen. Ze zijn - hoe zou ik het zeggen - nogal hardnekkig... :frons:

Synths hebben ze er trouwens niet staan, je kunt ze er enkel kopen (ophalen dus), en voor een veel te hoge prijs dan nog wel :maffia:

Ik bedoelde eigenlijk dat iemand buitende winkel om een grap met je uithaalt, iemand die jouw e-mail adres heeft gebruikt.

Maar als de prijsopgave voldoet aan een vraag die jij drie jaar geleden zou hebben gesteld, werken ze lekker ze snel daar.

Misschien zinvol om nu vast wat te bestellen als je dat over drie jaar in huis wil hebben!

Mocht je inderdaad wel wat opgestuurd krijgen, gewoon niet aannemen als er om een handtekening gevraagd wordt door de postbode.

Groetjes van Rudo

Oppassen met Piens !!!
"Garantie" op toestellen betekent er dat je wel moet opdraaien voor eventuele verzendingskosten van Piens naar de fabriek en terug. Heeeeeeeeeeeel raar lijkt me dat.

Ik vind het persoonlijk zeer onbeschoft! Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik 3 jaar geleden een price request heb aangevraagd voor een g2. Ik zal ze mailen dat ik maar 500euro heb te besteden en of ze akkoord willen gaan. Anders stuur ik een dozijn kristallen olifantjes naar ze toe die ze binnen 30dagen(niet goed geld terug garantie) moeten terugsturen anders zijn ze de lul,kunnen ze die hele Piens opdoeken.

Origineel geplaatst door justin
Ik vind het persoonlijk zeer onbeschoft! Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik 3 jaar geleden een price request heb aangevraagd voor een g2. Ik zal ze mailen dat ik maar 500euro heb te besteden en of ze akkoord willen gaan. Anders stuur ik een dozijn kristallen olifantjes naar ze toe die ze binnen 30dagen(niet goed geld terug garantie) moeten terugsturen anders zijn ze de lul,kunnen ze die hele Piens opdoeken.

Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest... Die winkel is echt gigantisch... Maar niks meer qua synths enz, enkel piano's drums enzovoorts.

Ik zou gewoon niks doen als ik van jou was. Ja toch wel die emails van ginder blokkeren.

ik snap dit hele probleem niet , ene email:D

Ik snap het hele probleem niet zo. Volgens de Nederlandse wet mag je zaken die je ongevraagd worden opgestuurd gewoon houden. Als jij straks ongevraagd een Clavia G2 in de bus krijgt......... Snapu em? *D :D :kroon:

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik snap het hele probleem niet zo. Volgens de Nederlandse wet mag je zaken die je ongevraagd worden opgestuurd gewoon houden. Als jij straks ongevraagd een Clavia G2 in de bus krijgt......... Snapu em? *D :D :kroon:

stond mij ook iets van bij ja? Dit was ook onderdeel van de colportage wet toch?

Origineel geplaatst door kratarknathrak

Klopt, anders gaat het om een 'gedwongen verkoop'. Dezelfde regel is er ook in Belgie.

Waar maak jij je nu druk om :confused: Als je goed leest sturen ze je gewoon een prijs en geen apparaat op.

Origineel geplaatst door omiel
Waar maak jij je nu druk om :confused: Als je goed leest sturen ze je gewoon een prijs en geen apparaat op.

Inderdaad. Je kunt je net zo goed druk maken om al die gasten die je telefonisch allerlei shit willen verkopen. Dat vind ik nog veel irritanter dan een ongewenst e-mailtje.

Weet je wat pas irritant is? Winkels die een e-mail adres hebben, maar gewoon niet reageren op een verzoek om een prijs van iets door te geven of op een vraag of zij een bepaald apparaat kunnen leveren. Met Feedback een keertje gehad. Die reageerde 2 maanden later eens op een simpele vraag wat een Clavia PCMCIA kaartje moest kosten. Vermeld dan geen info e-mail-adres op je website of doe reageer snel :(

Vraagje. Waarom wordt een draad over Frietbek wel dichtgemept en deez nie?

Vindt deze nl net zo laveloos als die anderst.

De vaste klanten van Piens reageren... beetje goede service daar? Onbeschoft is mijn mening.

Sluiten maar.:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back