[TV] geschiedenis van de gabber op TV Rijnmond in Vergeten verhalen

matt second

acid management
Staff member
Vergeten verhalen

Een programma over actuele geschiedenis

donderdag 1 aug 17.00 herhalend tot vrijdag 2 aug 16.00

Is de Rotterdamse haven zonder zeecontainers voor te stellen? De geschiedenis van de Gabbers? Het programma Vergeten Verhalen van TV Rijnmond neemt de kijker met de actualiteiten van nu mee terug naar de geschiedenis. Een programma dat met de actualiteit in het achterhoofd kijkt naar indrukwekkende, bizarre, onvoorspelbare of vergeten gebeurtenissen.

Laatst gewijzigd:
Ow kut, dat kan ik dus nooit zien.

Ik zal hem wel ff verder rondposten.

Was ie interessant of heb je hem nog niet gezien?

ik heb gezien en was op zich wel lache om parkzicht te zien toen en nu

en gesprek met dj rob

Shit man zou het maar wat graag willen zien.

Maar ik heb dus sowieso geen TV Rijnmond.

Is iemand toevallig zo gek om het op te nemen en op inet te zetten?

je hebt nog een hele dag de tijd :)

ik zag het toevallig toen ik bij mijn ouders op bezoek was
ik kan het hier thuis ook niet openemen

Als jullie mij toch niet hadden...

Zuig die reportage naar je HD :

klik hier mijn DSF vrienden

Of bekijk hem online :

http://www.return-to-basic.com/

Ik ken Rob namelijk een beetje. Ben een paar keer in zijn studio geweest. Rob is echt cool. Kreeg geregeld vrijkaarten voor Club X enzo. Die gozer heeft humor en doet niet uit de hoogte.

Veel plezier met de reportage...

LAST QUESTION : WHO'S YOUR BITCH?!?!! ;)

rob is koel... absolutemant !

danke 41, jij slet !

Origineel geplaatst door Roel
gelukkig heb ik m over 13 en een half uur binnen met om precies te zijn 1.43kb/s ....

help!

Ja, bij mij dus ook. En mijn batterij van m'n laptop houdt het volgens mij net niet vol totdat alles binnen is denk ik ;)

draait inmiddels op 3.23kb/s. nog 3 en een half uur.
als ik m binnen heb, zal ik m uploaden naar een snellere server (als ik tenminste ruimte genoeg heb aldaar :))

edit:
als alles goed is gegaan morgenochtend hier te downloaden met 400kb/s < na 3 uur bezig te zijn met uploaden kapte ie er hier mee:stupid

Laatst gewijzigd:
OK bedankt jongens!

Mag ik deze link nog doorgeven op gabberboards of liever niet?

Origineel geplaatst door DJ41
Ik ken Rob namelijk een beetje. Ben een paar keer in zijn studio geweest. Rob is echt cool. Kreeg geregeld vrijkaarten voor Club X enzo. Die gozer heeft humor en doet niet uit de hoogte.

Hehehe, wat is de wereld toch klein. Laat Rob nou een hele goeie vriend van me zijn.

Ja? Tof zeg! De keren dat ik in zijn studio ben geweest is al wel lang geleden hoor. Ik zag op de Noculan site dat hij nu al of een andere locatie heeft of een hele andere inrichting.

:D

Ja? Tof zeg! De keren dat ik in zijn studio ben geweest is al wel lang geleden hoor. Ik zag op de Noculan site dat hij nu al of een andere locatie heeft of een hele andere inrichting.

:D

Nee hij is nog steeds in hetzelfde pand. Hij is alleen naar boven verhuist. Aan de linkerkant van het pand zit Baja Radio en aan de rechterkant Noculan waar hij 2 kleine studiootjes heeft.

Hij werkt veel met Baja Radio samen. Ook heel veel jingles en dat soort zaken worden in zijn studio gemaakt.

Werkt Tim er nog? (Go fucking bad, were gonna make yer ears bleed!)

Origineel geplaatst door Zzzzzzz

Nee hij is nog steeds in hetzelfde pand. Hij is alleen naar boven verhuist. Aan de linkerkant van het pand zit Baja Radio en aan de rechterkant Noculan waar hij 2 kleine studiootjes heeft.

Hij werkt veel met Baja Radio samen. Ook heel veel jingles en dat soort zaken worden in zijn studio gemaakt.

Aaah, vandaar! Ja, ik wist inderdaad dat hij bezig was met Baja Radio enzo. Ik vind het altijd wel lachen hoe Brad zijn bananenboot dingen aankondigd enzo! :D

Origineel geplaatst door spdk
Werkt Tim er nog? (Go fucking bad, were gonna make yer ears bleed!)

Nee Tim die werkt er al een jaartje of 5 niet meer gok ik. Ik weet niet wat hij nu doet. Apparte gozer vond ik het.

Aaah, vandaar! Ja, ik wist inderdaad dat hij bezig was met Baja Radio enzo. Ik vind het altijd wel lachen hoe Brad zijn bananenboot dingen aankondigd enzo! :D

Moet je eens een avondje gaan zuipen met Brad erbij. Maakt ie de gruwelijkste cocktails enzo, en vage drinkspelletjes is ie ook een meester in :)

Back