• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tannoy Reveal (passief) + Samson Servo 260

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb wat spullen in een keer overgenomen, omdat ik de machinedrum graag terug wilde, daar zat ook deze set bij.
technisch 100% perfect en ik moet zeggen dat het geluid niet onderdeed voor mijn eigen actieve reveals.
ik vind dit persoonlijk erg goede monitors voor hun geld.

een van de luidsprekers heeft een wat beschadigde zijkant (lichte krasjes, heeft op de zijkant gelegen), als het echt stoort, kan je die kant aan de buitenkant houden, verder zijn de spullen optisch en technisch perfect.

en ook al heb ik alles in 1 moeten kopen, heb ik de hele avond in de auto gezeten, de lage prijs is voor jullie.
als je goed wilt monitoren voor weinig geld, is dit je kans.
ik heb even gekeken, de versterker kost 200 bij musicstorekoeln, de speakers net iets meer, 210 of 220 het stel.
ik bied de hele set aan voor 240 euro, da's de versterker (echt als nieuw) + 3 tientjes voor tannoy reveal kwaliteit!

en los kopen kan ook hoor, als je alleen 1 van de 2 zoekt, maar liefhebbers voor het setje gaan voor!

foto's
ik begin met de ergste en vraag het maar aan syntax terror, de foto's zijn veel erger dan in het echt. lijkt onmogelijk maar ik hen een genadeloze camera!

Attachments

• tannoy3.jpg
    tannoy3.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 82
mm, niet zo duidelijk, maar vooruit

Attachments

• tannoy2.jpg
    tannoy2.jpg
    39 KB · Bekeken: 78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back