• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim OB12

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oberheim ob12 va synth met heel veel mogelijkheden en veel realtimecontrol.In mooie staat,werkt perfect ,met manual..
Vraagprijs 575 euro of ruilen:
inruil mogelijk van jx10 met programmer,
nord lead,juno 60,106,jx8p,...bijbetaling in overleg.
Maar liefst cash..
:okdan: :okdan:
Veel info op het web,een onderschatte va met heel veel geluidsmogelijkheden..phrase sequencer,morphing,arpeggiator,motion sequencer,envelopes met delay,2 filters serieel,parralel,split..ook een geweldige midicontroller,alle controllers sturen cc data uit,ribboncontroller....te veel om te vermelden..:okdan: :okdan: :okdan:

Attachments

• ob12.jpg
    ob12.jpg
    21,5 KB · Bekeken: 58
of...

of...

of een korg sq10..sequencer..:okdan:
Doe een bod als je interesse hebt,wie weet!:mega:

525 euro..

525 euro..

of een leuke ruil,liefst roland jx10,jx8p,juno60,106,jupiter 4,of vermona perfourmer,korg mono/poly.

:okdan:
:mega:

schopje

schopje

Er is interesse ....het is echt een gave synth hoor!!
En hij werkt 100%,geen defecten of bugs!!
:koffie:

520 euro!

520 euro!

Of een leuke ruil....is echt een koopje voor deze wereldsynth!!
:mega:

ja,ja

ja,ja

Voor minder gaat ie niet weg hoor,ook al is ie nieuw nog te krijgen in duitsland..voor hoe lang nog?
Ben ik toch 200 euro goedkoper als je het transport meerekend.En deze is als nieuw en werkt 100%,zelf getest.
Eenmaal,andermaal,en anders gaat ie weer dicht en hou ik hem lekker..:okdan:

Nog een keer dan:480 euro,lager ga ik niet..

Nog een keer dan:480 euro,lager ga ik niet..

Geen interesse in ruil meer....alleen mid-dcb convertor voor juno60 of waldorf pulse..:okdan:

Een splinternieuwe oberheim voor 200 euro onder de nieuwprijs..

Een splinternieuwe oberheim voor 200 euro onder de nieuwprijs..

En ik denk dat er niet zoveel meer zijn in duitsland dus sla je slag!!
:okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

DUS NOG STEEDS TE KOOP!!

DUS NOG STEEDS TE KOOP!!

475 EURO!!
Dit is echt een koopje hoor,hij is helemaal 100% en nog als nieuw,ik maak nu zwaar verlies!!
Hij staat in de weg!!!!
:okdan: :okdan:

Definitief op slot!

Definitief op slot!

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :verkoght: :verkoght: Geruild met mijn studiomaatje,blijft ie in de familie..:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back