• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland vintage synth module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

natanvance

Ouwe rot
yup, de M-VS1 sound expansion board module.

150 euro of ruilen voor iets leuks...

voor uw info:

255 Patches include famous Roland synths: Jupiter, Juno, System 700, TB-303, D-50, Mellotron and more.
8 Rhythm sets features the ever-popular Roland TR-808, CR-78 and electronic drums.
17 Performance memories for instant recall of your favorite settings.
11 Onboard digital effects: 8 reverb, three chorus.
Stereo output and input jacks: useful for mixing onboard sounds with an external sound source.

Sluit er een midi controller op (vb phatboy) en je hebt knoppen om de synthsounds te bewerken!

als iemand wil ruilen voor een phrase sampler, of dr sampler of...

Maak een voorstel, ik wil eventueel nog een phatboy erbij doen dan heb je direct control over je MVS1...

voor alle duidelijkheid: het is de RACKMOUNT versie - NIET de expansion card!

Kijk girls and boys, die m-vs1 is een pracht van een module met echt
te gekke klanken die rechtstreeks gesampled werden van the real thing.
Lag het aan mij dan zou ik hem beslist houden, maar ik heb het geld nodig.

Voeg daar een phatboy controller aan toe en je kan, vele parameters
veranderen on the fly...

DE M-VS1 + Phatboy = 200E!!!!!

Nog niet overhaald? kijk maar es wat die andere mensen vertellen over het geluid...

http://www.harmony-central.com/Synth/Data/Roland/MVS_1-01.html

ja, ja, de M-vs1 is verkocht!!!!

dus deze mag officieel :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back