Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
puur toeval dus...Origineel geplaatst door djmachiel
Ik ken namelijk 4 mensen die muziek maken en allemaal hebben ze dezelfde symptonen als mij.
Origineel geplaatst door djmachiel
Hoi allemaal.
Ik vraag me al een hele tijd iets af.
Zijn wij (muziek makers) een apart volk
Ik ken namelijk 4 mensen die muziek maken en allemaal hebben ze dezelfde symptonen als mij.
Muh, wat heet creatief. Ik ben iig niet creatief genoeg om er m'n geld mee te verdienen (temeer omdat ik ronduit waardeloos ben in zaken doen)1. Creatief
Niet 'goed'. Wel vasthoudend als het me genoeg interesseert.2. Goed in problemen oplossen
En wat dan? Nee, als de locale discotheek m'n track al toejuicht vind ik het leuk, als ik m'n apparatuur terug kan betalen met wat ik er mee verdien (break even) is het schitterend maar het hoeft niet, en naja. Wat is een platencontract nou? Been there, done that, got the t-shirt.3. Een droom van het platencontract
Dat is gewoon niet echt slim.4. Bereid zijn om alles en iedereen op te geven voor muziek!
5. Je vriendin die maar niet begrijpt hoe belangrijk muziek voor je is.[.quote]
Vriendin? Wasda? Oh, nee, wacht, die heb ik wel een. Snappen doet niemand het, behalve mensen die in hetzelfde schuitje zitten, en dan nog niet echt.
Ik niet. Een Access Virus wordt dan opeens erg lastig te bedienen.(EN TENSLOTTE!!!
6. Wie blowt er voor inspiratie?
mwaaaaah, valt wel mee. qua geluiden en teksten kan ik wel eens een crea-buitje hebben, "beeldend" ben ik een neanderthalerOrigineel geplaatst door djmachiel
1. Creatief
ja, maar nog steeds beter in het veroorzaken ervan2. Goed in problemen oplossen
eerder m'n grootste nachtmerrie.......3. Een droom van het platencontract
echt niet ! relativeren komt met de jaren, zal ik maar zeggen4. Bereid zijn om alles en iedereen op te geven voor muziek!
(en had ik al gezegd dat ik geen serieuze/professionele ambities in de muziek heb ?)lol, zij heeft dit soms zelfs beter in de gaten als ik5. Je vriendin die maar niet begrijpt hoe belangrijk muziek voor je is.
Ja(EN TENSLOTTE!!!
6. Wie blowt
Nee...er voor inspiratie?
Bedankt alvast!!!

Ik kijk wel uit. werken, of muziek maken dan1) De hele dag op het forum zit te neuzelen ipv. te werken of muziek te maken.
Ja, maar enkel voor de cafeïne2) Een zware koffieverslaving heeft.
Origineel geplaatst door djmachiel
Hoi allemaal.
Ik vraag me al een hele tijd iets af.
Zijn wij (muziek makers) een apart volk
1. Creatief
2. Goed in problemen oplossen
3. Een droom van het platencontract
4. Bereid zijn om alles en iedereen op te geven voor muziek!
5. Je vriendin die maar niet begrijpt hoe belangrijk muziek voor je is.
(EN TENSLOTTE!!!
6. Wie blowt er voor inspiratie?
Bedankt alvast!!!
met deze 3 dingen weet ik m'n dag inderdaad aardig te vullen (niet tegelijk nee), en dusOrigineel geplaatst door UndErdOg
1) De hele dag op het forum zit te neuzelen ipv. te werken of muziek te maken.
en hoe !!2) Een zware koffieverslaving heeft.

Origineel geplaatst door Nolet
Ik noem mezelf ook niet "muzikant". Dat schept meteen verwachtingen dat je "Stairway to Heaven" op een neusfluit kan spelen.
Wel zonder de tekst, toch?Origineel geplaatst door Hanz
Ah, het Haagsch Neusfluiten Ensemble... (ik dacht al, waar blijft het!)