• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu ESI 4000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Zo tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst maar goed bij deze dus weer ;)

Heb hier in de aanbieding een mooie Emu Esi 4000 met 128 MB ram. Echter 1 mankement: display heeft wat kuren en daarmee de esi zelf ook... Verder is hij nog erg mooi aan de buitenkant en heeft hij 128 MB ram (2 banken van 64)

De paar keer dat ik hem heb gebruikt (heb nu een E6400) moet ik zeggen dat hij erg makkelijk en overzichtelijk werkt. Vooral leuk om gewoon via scsi je sample cds te laden etc. Turbokit zit er overigens NIET in ! Heeft verder 4 outputs, midi trio en SCSI aansluiting...

Prijs? Tja ik weet het hier moet je een prijs opgeven maar ik heb echt geen idee wat ik hiervoor kan vragen... Het is dus een defecte unit en sold as is... Heb de manuals er overigens ook bij... Doe maar een bod...

Fotos zal ik binnenkort maken als de camera weer terug is...

Reacties graag per PB of mail...

ok zal even wat duidelijkere uitleg geven dus ivm wat pb's.

Als de esi word aangezet dan gaan alle lampjes branden (wat normaal is) maar het backlite blijft uit en het display vertoont 2 strepen (zijnde dus 2 van de 4 ijnen waar het uit bestaat die donker kleuren).
Soms start hij verder soms niet. Ik heb em al een tijd niet meer gebruikt aangezien ik nu met 3 samplers in mijn rack zit waarvan ik eigenlijk alleen de e6400 regelmatig gebruik.
Houd in het kort in dat je dus waarschijnlijk een nieuw display moet zien te fixen (als het backlite weer werkt start hij WEL door. Dit bleek uit wat onderzoek etc.)
Dus komt eropneer dat je een display moet zien te krijgen. Als je die dus hebt dan heb je een fijne sampler met 128 MB intern en de mogenlijkheid om SCSI apperatuur (die ik dus NIET verkoop) eraan te hangen om zo je samples te laden, op te slaan etcetc. Uiteraard kan je er ook gewoon mee samplen al heb ik dat zelf NOOIT gedaan.
Handleiding zit er bij net als stroomsnoer.
In de tijd dat ik er mee heb gewerkt moet ik zeggen dat ik het een erg goede simpele sampler vind met een mooi transparant geluid (wat niet zo koud en kil is als akai).

ruil tegen leuke effectenbak ofzo mag ook :) Of iets in de trent van een kawai rack synth of naja doe maar voorstellen.

Bijbetaling van deze kant mogenlijk...

Woonachtend te roosendaal...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back