• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Clavia en Yamaha materiaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Wegens beeindiging van een muzikale samenwerking (=( ) worden een Clavia Nord Lead III en een Yamaha 01x te koop aangeboden.

Clavia Nord Lead III:

- http://www.clavia.se/products/nordlead3/index.htm
- De synthesizer is technisch 100% in orde
- De synthesizer is ook optisch 100% in orde (foto's op aanvraag)
- Uiteraard inclusief de orginele handleiding en stroomsnoer.
- ==> prijs: 1150,00 EUR

Yamaha 01x Bundel (= inclusief Cubase BPM Force - niet apart te koop)

www.01xray.com en http://www.yamahasynth.com/products/01x/index.html
- De 01x is technisch 100% in orde
- De 01x is ook optisch volledig in orde (foto's op aanvraag)
- Uiteraard inclusief de orginele handleidingen en stroomsnoer. (en verpakking)
- Ook de Yamaha DVD-handleiding inbegrepen
- Inclusief alle originele cd-roms met de nodige software en authentieke VST-plug-ins
- Inclusief Steinberg Cubase BPM Force bundel (zie hieronder)
- ==> prijs: 1250,00 EUR

Het Steinberg Cubase BPM pakket werd niet gebruikt (zit nog in de originele verpakking) en is ook niet geregistreerd (gegarandeerd!). Dit pakket (voor Windows) bestaat uit:
- Steinberg Cubase SL1.0
- Steinberg Cubase SL2.0 update (met nieuwe dongle)
- Steinberg Waldorf VST Collection
- Uiteraard inclusief alle originele handleidingen en cd-roms en key-dongle.
- het gaat uiteraard over een volledige, retail versie en niet over een LE-edition of dergelijk

Alle aangeboden software is uiteraard origineel en wordt op de originele cd-roms geleverd inclusief alle handleidingen en key-dongle. Alles is ook echt in nieuwstaat en werd perfect verzorgd hoor. Zelfs geen krasje te bespeuren. Alles wordt ook in de originele verpakking geleverd, behalve de Nord Lead III.

Het materiaal wordt niet verzonden maar netjes bij jou afgeleverd. Dit om o.a. problemen tijdens verzending te vermijden en als koper kan je dan eerst het materiaal nazien zodat je je verzekerd van een prima aankoop.

Ik kan het materiaal in Vlaanderen en Nederlandse grensgebieden tijdens de week zowel overdag als 's avonds brengen. Overige regio's in Nederland enkel na overeenkomst. Uiteraard kan levering tijdens het weekend natuurlijk ook en dit voor gans Vlaanderen en Nederland.

Je kan mij steeds via e-mail en PB bereiken indien je meer info of vragen hebt. Vermeldt bij je reactie alvast jouw telefoonnummer en/of woonplaats zodat we sneller een afspraak kunnen regelen.

Tot binnenkort ?

De spullen staan ook nog elders te koop maar voor dit forum wil ik nog net even een extraatje doen:

- Nord Lead III voor 1050 EUR
- Yamaha 01x + Cubase BPM voor 1150 EUR

Da's toch weer mooi 100 EUR korting.

Gewoon voor alle duidelijkheid.

Alle aangeboden spullen zijn echt:

- technisch volledig in orde
- optisch volledig in orde

Serieus, plaats deze spullen in de winkel en je kan ze niet onderscheiden van een nieuwe. Alles is in showroomstaat. En ik hoef ook niets te verbergen want ik verzorg zelf de levering dus je kan dit ook zelf vaststellen. Eerlijk duurt het langst.

Ik wil ook wel de 01x en Cubase BPM Force (SL 20 + Waldorf VST Collection) apart verkopen. Ik denk nog ff na over een geschikte prijs voor beiden afzonderlijk maar een goed bod wordt zeker in overweging genomen.

Enfin, ik zie jullie reacties graag tegemoet.

BTW: je kan ook gewoon mailen naar hoverATskynet.be

:)

De Nord Lead III is intussen virtueel van eigenaar veranderd. Dus daarvoor hoeven jullie niet meer te reageren. Een aanzienlijk hoger bod kan misschien nog het pleit in jouw voordeel beslechten 8)

01x ==> 950 EUR
Cubase BPM ==> 150 EUR

Nord Lead III: verkocht
Cubase: verkocht

Rest nog een mooie Yamaha 01x:

• in perfecte staat - showroomstaat dus (echt waar hoor)
  • inclusief alle originele documentatie
  • inclusief alle originele cdroms met de nodige software en Yamaha VST-plug-ins
  • inclusief een handleiding op DVD zodat je snel aan de slag kan gaan
  • inclusief orignele verpakking - sommigen hechten daar ook belang aan.
  • 't is feest vandaag dus ... vraagprijs: 925,00 EUR

Aangezien ik zelf veelvuldig in het buitenland verblijf kan ik best een compacte setup gebruiken om naast een laptop te gebruiken.

Ik wil ook wel ruilen tegen

of een compacte VA synth (Alesis Micron,...) met fullsize toetsen
of een compacte midi controller (Novation Remote25) met fullsize toetsen.

Heb je een interessant voorstel dan hoor ik dat graag.

De ruil hoeft niet perse 1 op 1 te zijn hoor. Als je een bv een Remote Audio 25 of zo wil ruilen dan heb ik zeker interesse hoor. Ik verwacht dan natuurlijk wel dat je het verschil contant bijpast.

Ik heb geen interesse in een ruil met meerdere items om zo een gelijkwaardige ruil te verkrijgen. Een synth/controller dus, geen verzameling.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back