ervaring gebruik rme 96/52 met alesis ai-3 ?

badjak

Nieuwkomer
hallo ik ben daniel!
voorstel draad

ik had een vraag, heeft er iemand ervaring met het gebruik van een RME hammerfall 96/52 in combinatie met alesis ai-3 ad/da converters, liefst onder mac os 10.0.3 ? werkt t? werkt t super? werkt t voor geen meter?
bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd:
Ik gebruik de RME HDSP 9652. Welsiwaar niet met de Alesis AI3 maar met O2R Adat cards.
Het enige dat ik kan zeggen is dat het top werkt. Die HDSP is nou ook niet meteen de goedkoopste Adat interface card dus het minste dat je mag verwachten is dat het werkt. Toch op PC. Wat de Mac drivers betreft kan ik niks vertellen maar ook hier denk ik dat je jezelf geen zorgen hoeft te maken.

HDSP9652

HDSP9652

Jawel...192 Khz ! Maar is dat belangrijk ?

Attachments

• rme_hdsp9652.jpg
    rme_hdsp9652.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 91
ja ik heb dan waarschijnlijk de voorloper van deze kaart. probleem is dus alleen dat jij dus een digitale tafel gebruikt en ik een analoge, waarvoor ik dus een converter nodig heb zoals de alesis ai3, en jij ze gewoon in de uitbreidingskaarten van je mengtafel kan prikken. maar ik had ergens anders op dit forum een aantal dingen gelezen van ene 'Postman', die t spul niet aan de gang kreeg, hij reageert alleen niet op mijn pm. dus als er iemand nog wat weet?

Hallo,

Ik heb ook een 9652 in gebruik. Daarop aangesloten zitten 2 Fostex VC8 en 1 Marian Adcon. Dit zijn alledrie 8 kanaals AD/DA converters die weer zijn aangesloten op een 36 kanaals mixer.
Ik heb tussen de Hammerfall en de AD/DA converters optische kabels liggen van ongeveer 5 meter lang. Dit is op zich een risico om zulke lange kabels te gebruiken maar het werkt helemaal prima. Dat zegt misschien iets over de kwaliteit van de kaart?

Ik heb niet precies dezelfde AD/DA converters, maar die AD/DA converters die jij noemt zullen ook prima werken. Evenals het Mac OS 10 verhaal, dat zal ook niet voor problemen zorgen verwacht ik.

Back