Iemand ervaring met 2x RME op mac tegelijk?

glennplumber

Kneed je synth
Hallo mede sf-ers!

Is er iemand die gebruik maakt van 2 rme kaarten tegelijk op de mac? Of daar ervaring mee heeft? Werkt dat op een goede manier of juist niet?

Ik hoor graag jullie ervaringen :)

Alvast bedankt!
Glenn

Hallo mede sf-ers!

Is er iemand die gebruik maakt van 2 rme kaarten tegelijk op de mac? Of daar ervaring mee heeft? Werkt dat op een goede manier of juist niet?

Ik hoor graag jullie ervaringen :)

Alvast bedankt!
Glenn

ik heb een rme en motu tegelijk geprobeerd aan te klikken maar dat lukt niet.

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ken wel iemand die twee RME kaarten in 1 computer heeft.
Ik geloof dat het een PC is wat hij gebruikt.
En het gaat om twee madi-kaarten van RME.

Hoe stabiel het precies draait weet ik niet.

Op de PC (Win 8.1pro) had ik de FF800 en de UFX via firewire voor een totaal van 54 analog i/o.
Ik geloof dat RME tot 3 interfaces ondersteunde in totalmix.

De UFX op usb werkte niet icm ff800, dit doordat ze beiden een eigen (RME)asio driver gebruikte.

Hoe dit bij MAC werkt kan ik niet zeggen.

edit;
Nu even de leesbril erbij pakken; Bij 'kaarten'.... geen idee,denk het wel.... :o:

Op de PC (Win 8.1pro) had ik de FF800 en de UFX via firewire voor een totaal van 54 analog i/o.
Ik geloof dat RME tot 3 interfaces ondersteunde in totalmix.

De UFX op usb werkte niet icm ff800, dit doordat ze beiden een eigen (RME)asio driver gebruikte.

Hoe dit bij MAC werkt kan ik niet zeggen.

edit;
Nu even de leesbril erbij pakken; Bij 'kaarten'.... geen idee,denk het wel.... :o:

Biam heb jij het over adat of echt drie interfaces op drie aparte carrières. Want volgens mij gaat het over het laatste.

Via adat heb je 30 ins en 30 uits via ufx (niet de plus versie)

1* FF800 via fw incl 2*8 adat i/o = 26 i/o
1* UFX via fw incl 2*adat i/o = 28 i/o
Totaal 54 ins en 54 outs simultaan beschikbaar via de fw rme asio driver

Uit de manual van de UFX;