Microwave XT voor weinig

Met nog ruim twee uur te gaan zal er vast nog wel hoger geboden worden. Uiteraard met name weer in de laatste minuut :)

W

W

Ja Bedankt !

Daar heb ik net gisteren op geboden! De verkoper wil 'em echter helemaal niet onder de_€ 500 verkopen en denkt dat -ie alsnog een minimum van € 500 kan aanhouden nu. Tja, en voor € 500 kun je ze hier ook volop kopen... dat wordt weer een :verkoght: zonder levering vrees ik.

Re: W

Re: W

Origineel geplaatst door softtarzan

Tja, en voor € 500 kun je ze hier ook volop kopen... dat wordt weer een :verkoght: zonder levering vrees ik.

En dan dus een gratis negatieve beoordeling ;)

Laat de verkopende partij 'm dan ook gewoon op marktplaats ofzo verkopen .....

Het blijft hoe dan ook een fijne synth. Veel mogelijkheden en een vrij unieke klank + makkelijk te editten. De mijne heb ik al heel wat jaartjes en het is 1 van de synths die ik waarschijnlijk nooit weg doe. Geen idee wat ze nog waard zijn maar ik denk dat E 500,- niet te veel is in ieder geval.

Re: Re: W

Re: Re: W

Origineel geplaatst door sten
En dan dus een gratis negatieve beoordeling ;)

Laat de verkopende partij 'm dan ook gewoon op marktplaats ofzo verkopen .....

Tja, dat is nog maar zeer de vraag... ik heb het herhaaldelijk meegemaakt dat een verkoop afketste omdat de verkoper niet wilde leveren. Ook twee keer daarover een klacht bij Ebay ingediend (vooral omdat ik andere aanbiedingen voor hetzelfde apparaat inmiddels had moeten laten schieten) en er is nog nooit een negatieve beoordeling geplaatst. Net als onkruid tieren dus ook de 'valse bingo's' meer dan welig...

:L

Re: Re: Re: W

...en er is nog nooit een negatieve beoordeling geplaatst. Net als onkruid tieren dus ook de 'valse bingo's' meer dan welig...

jeweettoch.gif

die beoordeling moet jij als gedupeerde koper geven he. ;)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Het blijft hoe dan ook een fijne synth. Veel mogelijkheden en een vrij unieke klank + makkelijk te editten. De mijne heb ik al heel wat jaartjes en het is 1 van de synths die ik waarschijnlijk nooit weg doe. Geen idee wat ze nog waard zijn maar ik denk dat E 500,- niet te veel is in ieder geval.

Je ziet ze heel regelmatig voor € 500 vraagprijs langskomen, ook hier. En dan koop ik'm veel liever van een betrouwbaar iemand op dit forum. Maar een net iets leuker prijsje zou me'n dag goed kunnen maken...

Re: Re: Re: Re: W

Origineel geplaatst door mc_kwok
die beoordeling moet jij als gedupeerde koper geven he. ;)

Ja, dat weet ik; heb ik ook gedaan; en die is dan vervolgens door Ebay weer verwijderd ! :stupid

Origineel geplaatst door Hooihuis

Sluit ik mij volledig bij aan, behalve het feit dat'ie makkelijk te editten is :)

Die van mij gaat ook nooit meer weg.

Tja, dat is nog maar zeer de vraag... ik heb het herhaaldelijk meegemaakt dat een verkoop afketste omdat de verkoper niet wilde leveren. Ook twee keer daarover een klacht bij Ebay ingediend (vooral omdat ik andere aanbiedingen voor hetzelfde apparaat inmiddels had moeten laten schieten) en er is nog nooit een negatieve beoordeling geplaatst. Net als onkruid tieren dus ook de 'valse bingo's' meer dan welig...

je moet toch zelf een beoordeling achterlaten? halen ze die dan weg?

Origineel geplaatst door Leo
je moet toch zelf een beoordeling achterlaten? halen ze die dan weg?

Yep, is al twee of drie keer weggehaald door Ebay.nl, bij verschillende aanbieders die zich er allemaal achteraf vanaf wilden maken.

Ik kreeg dan van de verkoper na het eindigen van de veiling verhalen als 'ik wist niet hoe ik een minimum prijs moest opgeven' en 'ik heb'em gisteren toch ergens anders voor meer verkocht'

Zo gaat de lol er wel snel vanaf natuurlijk... Maar daarmee vertel ik je niets nieuws!

Last edited by a moderator:
dat is dan vooral ebay.nl denk ik, want bij ebay amerika of duitsland kom je er niet zo makkelijk vanaf. en zo hoort het ook natuurlijk, dergelijke sites zijn gebaseerd op wederzijds vertrouwen en als iemand dat schaadt, moet daar tenminste melding van worden gemaakt, anders wordt het hele concept onderuit gehaald.
ik moet er ook eerlijk bijzeggen dat het systeem met die waardering ook niet deugt. als ik iets koop in het buitenland en meteen, binnen een uur of wat, netjes betaal, krijg ik nooit meteen een positieve waardering. die komt pas als je de verkoper een positieve waardering hebt gegeven. 2 of 3 keer heb ik het gewaagd een negatieve waardering te geven, omdat iets gewoon echt niet deugde en er na onderling overleg geen oplossing bereikt kon worden. prompt had ik dan zelf ook een negatieve waardering, terwijl ik altijd mijn stinkende best doe om het zo goed mogelijk te doen, vlot betalen, wegbrengen, goed verpakken, etc etc. daar word je dan ook wel even schijtziek van.

hoe je het ook regelt, wat je ook bedenkt, er blijven altijd eikels die de boel verzieken en oneerlijk zijn. en die weten een registratiesysteem of zoeits ook wel weer naar hun hand te zetten.

Fijne verhalen allemaal. Heb zojuist mijn eerste aankoop gedaan via Ebay en ik zit te twijfelen om de synth maar gewoon af te halen en contant te betalen. Is wel in Belgie en dus een eind rijden, maar dan ben je er wel tenminste helemaal zelf bij.

Maar goed, mocht ik een negatieve ervaring hebben met deze deal dan is het gelijk de laatste keer geweest. Dan hou ik het wel bij MP (en het forum natuurlijk).

Iets meer on topic: Sten, hoezo is die XT volgens jou niet lekker te editten dan? Zitten er niet genoeg draaiknoppen op? :D

Win

Win

Nou, we zullen wel weer zien hoe het ditmaal verloopt. Ik heb de veiling gewonnen, maar ik voorzie een goede kans dat de Waldorf hier nooit terechtkomt...

Oops, ik merk nu dat ik nog ingelogd zit in conso's bakkie !

softtarzan !!! En nu maar snel weer weg !

Laatst gewijzigd:
Re: Win

Re: Win

Origineel geplaatst door conso
Nou, we zullen wel weer zien hoe het ditmaal verloopt. Ik heb de veiling gewonnen, maar ik voorzie een goede kans dat de Waldorf hier nooit terechtkomt...

Gefeliciteerd! Een zeer goede prijs voor deze bak lijkt me zo.....en qua kleur natuurlijk helemaal in de stemming voor a.s. zaterdag :)

Re: Re: Win

Re: Re: Win

Ai, gefeliciteerd maatje ! En nu weer van die stoel af !!!!

:stupid explained...

:stupid explained...

Mogelijk laat mijn posten in conso's profiel (?) toch wat ogen rollen...

Hier, in mijn maiden post https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=453828#post453828 lees je hoe een en ander ongeveer in elkaar steekt. Ik kan het helaas niet laten om ook conso's computer te gebruiken voor synthforumsurfen als ik in Amsterdam ben...

(Sorry conso ! : ik moet natuurlijk wel netjes steeds zelf inloggen! Het is de vreugde van de gewonnen veiling geweest die me tot deze ongecoordineerde daad heeft gebracht. Zal niet meer gebeuren hoop ik...! :halleluja )

Ik hoop dat je op ebay wel de accounts uit elkaar kunt houden. Anders zit conso binnenkort misschien wel opgescheept met een uitgerangeerde, onder rembours ingevlogen, Mig 21

;)

Voordeel

Voordeel

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik hoop dat je op ebay wel de accounts uit elkaar kunt houden. Anders zit conso binnenkort misschien wel opgescheept met een uitgerangeerde, onder rembours ingevlogen, Mig 21

;)

Hihi...!

conso klaagt nu soms al een beetje -en geheel terecht- dat ik af en toe wel erg veel spullen neerKWAK in zijn studiootje Mr.Kwok. Ik zou mezelf dus zeker in de vingers snijden als ik de Mig (die veiling loopt nog) ook hier zou laten invliegen !

De beste oplossing zou zijn als ik een laptopje zou hebben om die in Amsterdam te kunnen gebruiken. Maar ik weet zeker dat conso me dan zou intensief aansporen om al m'n gear meteen te gaan verkopen en alleen nog met softsynths te gaan klooien! :dubbel: En de aankoop van die Waldorf maakt het voorlopig weer helemaal onmogelijk om aan de aanschaf van een laptop zefs maar te overwegen! Elk nadeel heeft z'n voordeel en vice versa.

En eigenlijk houdt alleen conso er niets aan over bedenk ik me nu!

Back