[BREAKS] Jimmy Jay Jay - Time Machine

Ik vind het in een potentie wel een vet trackie hoor.......

de mix moet nog wel even naar gekeken worden en er zit wel veel
herhaling in kwa breakjes enzo (bv. dat elke keer stilvallen bij die bastoon),
maar de groove is erg lekker!

Het stemmetje en dat donkere sfeergeluid zitten er ook vaak in,
misschien nog afwisselen met wat anders....?

Dussuhh.. een klein beetje verder uitwerken nog en op vinyl persen :dj:

Zal niets zeggen over de mix dan.

Is het tempo niet wat te laag? En qua compositie kan het wel wat voller met wat meer details, samples enzow. Zelf denk ik dat er te weinig variatie in zit, maar da's persoonlijke smaak.

Tempo is normaal voor nu skool breakbeats

En ik heb het alles gemaakt in buzztracker op mijn brakke pentium 667; veel meer dan dit krijg ik er niet uit :D want dan speelt ie niet meer gewoon af.

Maar morgen krijg ik mijn nieuwe bakbeest van een laptop, dus dan kunnen we goed los. En inderdaad er moeten nog een paar elementen bij naar mijn mening; en ook die van anderen. Dus dat ga ik er ook nog wel aan toevoegen. Alleen moet het idee wel overeind blijven en niet verzuipen in een warboel aan geluiden, het is wat dat betreft ook wat meer een dansvloer gerichtte plaat.

fijn die old school drum comp break over die vintage drum...die sound (zucht) is onheilspellend, komt aan t begin mss ietwat vaak maar daardoor vestig je de aandacht er ook op...vind die koekepanachtige drumroffel ook erg leuk...ik vind t een mooie track, ik houd ook van deze sound...ik denk niet dat je m teveel dicht moet smeren...dan verlies je wss die droge funky sound...

Back