Koninginne-sale ofzo

gemmetje

de ideale schoonzoon
Net lag bij mij een foldertje van EMI in Eindhoven op de mat, met daarin o.a. de volgende aanbiedingen (alleen vandaag, koninginnedag, geldig):

- Mackie HR-824 € 399.-
- EMU Orbit 9090 € 199.-
- Kawai K-4R € 75.-
- Korg Trinity DRS € 799.-
- Waldorf Pulse € 149.-
- Alutech Flightcases vanaf € 19.-

en nog veel meer moois voor zachte prijsjes

doe er uw voordeel mee :biertje:

Heb hem ook binnen maar lees de tekst er boven wel ff goed !

Ik citeer:

WAARSCHUWING : Alle artikelenzijn dan wel beschadigd,incourant,verkeerde kleur,zonder accessoires,gekrast en/of gedeukt,zonder garantie,stoffig,slecht afgesteld,zonder handleiding,niet mee na te bestellen,failliete leverancier,onmogelijk te ruilen,maar uitzonderlijk in prijs,uitvoering,kleur,aantal en aanbod.

klopt, en had ik voor de volledigheid er beter ook effe bij kunnen zetten, maar mijn ervaring is bij EMI dat het wel meevalt met die deuken enzo.

(o ja, en ze hebben ook nog een FR 777 staan, alhoewel die niet op het aanbiedingenlijstje staat...)

Origineel geplaatst door Kevin
Heb hem ook binnen maar lees de tekst er boven wel ff goed !

Ik citeer:

WAARSCHUWING : Alle artikelenzijn dan wel beschadigd,incourant,verkeerde kleur,zonder accessoires,gekrast en/of gedeukt,zonder garantie,stoffig,slecht afgesteld,zonder handleiding,niet mee na te bestellen,failliete leverancier,onmogelijk te ruilen,maar uitzonderlijk in prijs,uitvoering,kleur,aantal en aanbod.

Mooie prijzen, maar ik hoef iig geen afgekeurde zooi?! ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Mooie prijzen, maar ik hoef iig geen afgekeurde zooi?! ;)

Ben maar niet bang hoor, er staat echt niks tussen waar al deze "nadelen" tegelijk voor gelden.
(en ik lust nog graag een bakje van een failliete fabrikant, wat niet meer gemaakt wordt, zonder doos of waar ik zelf een netsnoertje bij moet versieren)

De Pulse was om 10:01h al weg... :(
Ik heb wel een Peavey analoog filter bankje gescoord, dadelijk eens uitproberen!

Trouwens, die 'disclaimer' die ze er boven hebben staan, is gedeeltelijk waar: alles werkt gewoon naar behoren, en de meeste aanbiedingen zijn redelijk fake: vorige keer was ik een week van te voren geweest en had daar product X voor 799EUR gezien, bij de aanbiedingen stond er een sticker op: VAN 1500 VOOR 750EUR...

Maar er zitten altijd wel enkele leuke aanbiedingen bij! En laten we eerlijk zijn: een nieuwe Pulse is gewoon incourant!

Als bij die Pulse het enige 'nadeel' is dat de fabrikant failliet is, dan wist ik het wel! 149 euro is echt een koopje.

En trouwens, verkeerde kleur zo ik ook niet zo mee zitten. Tenzij ie knalroze is met TinkieWinkie en Kabouter plop er op....

edit: pulse is al weg lees ik net....

Origineel geplaatst door gemmetje
Ben maar niet bang hoor, er staat echt niks tussen waar al deze "nadelen" tegelijk voor gelden.
(en ik lust nog graag een bakje van een failliete fabrikant, wat niet meer gemaakt wordt, zonder doos of waar ik zelf een netsnoertje bij moet versieren)

Oke, je kan het van twee kanten bekijken?! Maar ik hou er niet zo van.
Heb ooit eens een keer een afgekeurde Studio-Electronics Omega-2 gekocht voor een (achteraf een te dure prijs!)
Ik kon er niks mee, dus bij voorbaat vertrouw ik die koopjes niet!

Back