Ustka_Slupsk
Stamgast
Hallo - ik heb een vraag. wellicht dat iemand mij kan helpen.
Ik kan het verhaal nergens echt op het internet terugvinden. En geloof het of niet, akai zendt
als mpc 4000 manual de manual van z8 mee. hahahah! Wat een joke!
Anyway - Mijn vraag is dit:
Ik heb een mpc 2000xl EN een akai z8. Beide - fantastische machines.
Ik ga binnenkort live en wil zo weinig spullen mee nemen. Liefst geen racks. Dus dacht ik
om de mpc en de z8 in een doosje te stoppen - de MPC 4000.
waar ik niks over kan vinden is compabiliteit tussen de twee.
dus:
1. Kan ik de programs en de . all files van de mpc2000xl zomaar in de MPC4000 laden?
en vooral:
2. Kan ik de .all files van de mpc2000xl in de 4000 laden en tegelijkertijd de bijbehorende
multi van de z8 (.akm). Zodat ik meteen het gehele nummer van de mpc2000 en z8 naar de mpc4000 heb overgeplaatst. (!!!????)
3. Is de laatate os van de mpc4000 stabiel en kan ik zonder kopzorgen zon bak kopen?
4. Ik heb gehoord dat je de witte/zilvere mpc4000's beter niet kunt kopen: waarom?
thanx alvst !
Ik kan het verhaal nergens echt op het internet terugvinden. En geloof het of niet, akai zendt
als mpc 4000 manual de manual van z8 mee. hahahah! Wat een joke!
Anyway - Mijn vraag is dit:
Ik heb een mpc 2000xl EN een akai z8. Beide - fantastische machines.
Ik ga binnenkort live en wil zo weinig spullen mee nemen. Liefst geen racks. Dus dacht ik
om de mpc en de z8 in een doosje te stoppen - de MPC 4000.
waar ik niks over kan vinden is compabiliteit tussen de twee.
dus:
1. Kan ik de programs en de . all files van de mpc2000xl zomaar in de MPC4000 laden?
en vooral:
2. Kan ik de .all files van de mpc2000xl in de 4000 laden en tegelijkertijd de bijbehorende
multi van de z8 (.akm). Zodat ik meteen het gehele nummer van de mpc2000 en z8 naar de mpc4000 heb overgeplaatst. (!!!????)
3. Is de laatate os van de mpc4000 stabiel en kan ik zonder kopzorgen zon bak kopen?
4. Ik heb gehoord dat je de witte/zilvere mpc4000's beter niet kunt kopen: waarom?
thanx alvst !