Jp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wilt de verkoper 'm zo graag kwijt ofzo?

Maar een JP8080 voor €300,- ik weet niet wat ik daar van moet verwachten....

Origineel geplaatst door musica
Heb geinformeerd...is al verkocht...gek he voor die prijs...;)

Ooh? Hij heeft/had ook een nordrack 2 voor 300. Lijkt me ook een strakke prijs, maar hij heeft nog niet gereageerd op m'n mail van gisteren.

moeten jullie maar niet in de zon gaan liggen bakken!

enneh...van een jp8080 voor 300 mag je dus verwachten dat ie als nieuw is, geen krasje of vlekje.
de nord rack, daar ging het mij eigenlijk om.
als iemand toevallig een nord key (1 of 2) wil ruilen, daar heb ik wel oren naar.

nou ja.. Ik lig er ook niet bepaald wakker van, want zelf hoef ik geen nord rack. Was voor iemand anders bedoeld, alhoewel je een nord rack 2 voor 300 eigenlijk niet kan laten staan natuurlijk, ook al heb je die niet nodig :)

Origineel geplaatst door Leo
...van een jp8080 voor 300 mag je dus verwachten dat ie als nieuw is, geen krasje of vlekje.

Voor dat bedrag zou ik verwachten dat hij gestolen is.
Overigens stond ik op het punt te gaan bellen.. maar ik verkoos toch maar de zon boven een zweterige lange rit ;)

Origineel geplaatst door Leo
moeten jullie maar niet in de zon gaan liggen bakken!

enneh...van een jp8080 voor 300 mag je dus verwachten dat ie als nieuw is, geen krasje of vlekje.
de nord rack, daar ging het mij eigenlijk om.
als iemand toevallig een nord key (1 of 2) wil ruilen, daar heb ik wel oren naar.

Leo, ik bied je 250 euro voor je JP8080.

Origineel geplaatst door SideFX
Voor dat bedrag zou ik verwachten dat hij gestolen is.
Overigens stond ik op het punt te gaan bellen.. maar ik verkoos toch maar de zon boven een zweterige lange rit ;)

pas op met dat soort opmerkingen, zou ik je willen vragen.
zelf heb ik een wat ruimere geest (geen ruime opvattingen over gestolen spul toruwens), het kan van alles zijn. waarom zou iemand een nord rack en een jp niet naast elkaar zetten en tot de conclusie komen dat ze allebei ongeveer hetzelfde waard zijn?! en als iemand ze allebei tweedehands voor laten we zeggen 500 euro heeft gekocht en er veel plezier van heeft gehad, waarom zou je dan niet op een verkoopprijs van 300 kunnen uitkomen?
ik hou met van alles rekening, maar durf echt mijn hand in het vuur te steken voor de verkoper.

ik neem aan dat eht neutraal is bedoeld, je opmerking, zo heb ik m in ieder geval opgevat, maar het veronderstelt wel dat de verkoper een dief is en ik dus een heler. maar geen zorgen.

Leo,

volgens mij is het ontopic, omdat het allemaal om dezelfde JP gaat.
Maar ik zou wel eens een JP8080 willen proberen, 255 euro Leo?

Origineel geplaatst door TranceCom
Leo,

volgens mij is het ontopic, omdat het allemaal om dezelfde JP gaat.
Maar ik zou wel eens een JP8080 willen proberen, 255 euro Leo?

volgens mij snap jij het dan niet helemaal, het begrip off-topic.
maar goed, het blijft nee.
en nou niet meer zeuren, of wilde je eigenlijk iets anders zeggen? ik heb pb hoor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back