• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

01/wfd synth/workstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Na jaren van trouwe dienst aangeboden: Korg 01/w fd synth.
Hij is in gebruikte staat, en heeft ook wat gebreken: pitch-bend/modulation lever is kapot, doet het nog wel maar komt niet altijd terug in de beginstand. Ook de display-verlichting is wat flauw. 1 toets heeft af en toe last van het "sticky key" effect.
Aan de andere kant hoef ik er maar 200€ voor te hebben.:engel:
Klanktechnisch 100%, inclusief handleidingen (nl.), 2 rom-cards (program-data) met originele documentatie en een draagtas.
Prachtige koren/ strings/ pads voor o.a. metal (bv. Nightwish)
:mega:

foto.....

Attachments

• korg 01w.jpg
    korg 01w.jpg
    58 KB · Bekeken: 50
ruilmogelijkheden:

2 sr-jv expaniosnboards = Korg 01/w (interessen in session, orchestra II, vintage)
DX200 = Korg 01/w
Rm1x = korg 01/w +50 euro
plg-Dx +25 euro = korg 01/w
K-station = korg 01/w + 75€
Maar jullie zijn vast veel creatiever dan ik in deze dingen :engel:

hmmm... kan mijn eigen posts niet editten :confused:

ik bedoel de KS-rack, niet de k-station, en ik bedoel dat ik 100€ wil bijbetalen bij een evt. ruil.

Extra info:
SMF-upgrade: leest standard midifiles.
ik heb er ook nog een zwik diskettes bij met geluiden en songs.
oftewel....
Skûp!!!!

in het kader van de nationale schop-die-oude-thread-omhoog-dag :D

hij is :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back