• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Set KRK RP8 monitors met 20 draaiuren !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

softtarzan

Done deal
Hoi,

Ik heb voor een vertoning in een tentoonstellingsproject onverwacht een set nieuwe KRK Rokit 8 active monitors moeten aanschaffen. Dit omdat de door de tentoonstellingsruimte geleverde actieve Fostex speakers niet voldeden. Maar ik heb deze Rokits na a.s. zondag 08 mei 18.30 uur eigenlijk niet meer nodig want ik gebruik zelf in de studio Mackies.

Wie aanschaf van een dergelijke KRK set overweegt kan ze nu voor een aantrekkelijke prijs kopen, en in zo goed als ongebruikte staat. In totaal worden deze monitors namelijk maar 5 dagen van 4 uur in een bewaakte omgeving gebruikt en ook nog eens op vrij laag volume !

Deze KRK's hebben een 8" woofer en een 1" tweeter een een vermogen van 140 watt (bi-amp). Het frequentiebereik loopt van 45 Hz tot 20 kHz. De dozen en het verpakkingsmateriaal heb ik er natuurlijk ook nog bij. Ze eventueel al vanaf zondag 08 mei 18.30 uur in Amsterdam op te halen. Maar iets later kan ook natuurlijk !

Vaste setprijs € 500.

KRK Open 2005

KRK Open 2005

O.k. mensen, even ter verduidelijking:

Weer verschillende e-mails gekregen met de inmiddels overbekende strekking:

"Ben wel geinteresseerd. Heb waarschijnlijk over een paar weken het geld bij elkaar..." etc.

Ik ga deze set echter niet vasthouden op basis van dit soort vage verhalen. De herhaalde ervaring leert helaas dat daar uiteindelijk alleen nog (op z'n best) alsnog afhaken of doodzwijgen uit voortkomt.

Daar zit ik niet op te wachten. Als ze volgende week niet verkocht zijn gaan ze dus lekker mee naar Londen. Maar goed, ik heb ze daar niet echt nodig, dus verkoop ze liever hier. :biertje:

Game Set Match ???

Game Set Match ???

Setje is tot zondagavond gereserveerd.

(Bedankt Pieter!)

KRK

KRK

En hoppa, alweer afgezegd. *D Knuppel mode.

Het setje kan bij een eventuele echte verkoop vanaf maandag 10 mei '05 opgehaald worden bij forumlid conso. Als je er nog iets over wilt vragen doe dat dan svp even aan hem, want ik ben zelf voorlopig moeilijk te bereiken.

Na 14 mei zijn deze monitors niet meer te koop, want dan neem ik ze zelf mee.

O ja, ik had al gezegd dat de prijs vast is: € 500

* (Er zijn toch nog lieden die tussen het vakkenvullen door flink lager bieden. Maak je geen illusie: er volgt géén pb!)

Zo, en toch ben en blijf ik vrolijk vandaag ! :biertje:

FOEI

FOEI

Wel, nog altijd twee monitors en inmiddels drie serieus geïnteresseerden over. Ik ga ervan uit dat ze nu snel weg zullen zijn. En zo niet, dan neem ik ze lekker mee naar huis!

Bedankt!

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back