Driekwartsmaat Dance Contest!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ook een optie kan zijn gewoon de ritme puls weg te laten.. je kan dan gewoon zelf de maatsoort in je fantasie aanvullen :) Bijv. Dit fragment

Buiten het feit of dit 3/4 is of niet, vind ik het een erg mooi spacy stuk.... zeer sfeervol enzo

:okdan:

:D
nice work gewoon in het midden laten die hap :W

Origineel geplaatst door 6 trak
ogg en wee... waarom geen mp3 eeey?

ik ben er mee bezig, maar het was zo een houtenklazenbeat bij mij geworden,
zo een stoomwals van 100 jaar geleden.:)

ik begin opnieuw met de klazenbeat

:biertje:

Origineel geplaatst door Unic
toegang tot bestand is geweigerd:D
Echt waar? Hoe kan dat, ik kan het zelf downloaden. Nou ja het is toch een w.i.p. zonder een beat eronder.:)

Tot wanneer kan er nog worden ingezonden????

Phochos:confused:

Klinkt erg ok, aparte sfeer!

Ik snap niet waarom deze thread zo weinig aandacht krijgt.. maar goed.

Joh, de volgende keer doen we gewoon weer een 4/4 dance contest,
dan wordt de thread weer overspoeld met posts... }:|

Ik hoop dat ik mijn inzending nog op tijd af krijg....................

Origineel geplaatst door Rut
nog maar 'n bijdrage van mij :P lukt me alleen niet om het dansbaar te maken, magoed ;-)

gemaakt met fruity en nord modular :P

http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/Rut - A Day and Nights difference.mp3

hm...linkje bouwen wil niet helemaal lukken :P

edit: nu wel :P
Als je een drie kwarts zo snel afspeelt krijg je een 6/8. Helemaal als je "1 kick 2 hat 3 hat 4 snare 5 hat 6 hat" gebruikt.
3/4 heeft echt een andere verdeling bijvorbeeld: 1 Kick hat 2 snare hat3 hat snare.

Origineel geplaatst door MadThijs
Als je een drie kwarts zo snel afspeelt krijg je een 6/8. Helemaal als je "1 kick 2 hat 3 hat 4 snare 5 hat 6 hat" gebruikt.
3/4 heeft echt een andere verdeling bijvorbeeld: 1 Kick hat 2 snare hat3 hat snare.

Ben ik het in ieder geval volkomen mee oneens. Ik hoor hier een krachtige 3/4 maat in. Niet iedere 3/4 maat hoeft 'hoem-pa-pa' te zijn. imo.

Trouwens jammer dat er nog g1 inzending is van 6 Trak..

edit: Maar ik denk dat het 'maat' gedeelte toch met een korreltje zout genomen moet worden; tenslotte gaat het om de inzendingen tot de 14e juni!

Laatst gewijzigd:
Damn, hoe lang heb ik nog??

Ik ben een maand geleden begonnen en heb er nu 3 weken niks aan gedaan.

Zeg Hans, we krijgen toch wel weer zo'n mooie opsomming van alle deelnames toch? Ik heb deze thread na de derde pagina niet meer gelezen en dat is maar goed ook want als ik dit allemaal lees heb ik er gelijk geen zin meer in :D (want waarschijnlijk is ook mijn track een verkapte 4/4 maat omdat je 16 triolen kan optellen en dan weer delen door de 4 kippen die je erdoorheen hoort en tja,.... dan kom je ook weer op vier uit!)

Ben ik het in ieder geval volkomen mee oneens. Ik hoor hier een krachtige 3/4 maat in. Niet iedere 3/4 maat hoeft 'hoem-pa-pa' te zijn. imo.

Trouwens jammer dat er nog g1 inzending is van 6 Trak..

edit: Maar ik denk dat het 'maat' gedeelte toch met een korreltje zout genomen moet worden; tenslotte gaat het om de inzendingen tot de 14e juni!
Als we niet weten wat een 6/8 of een 3/4 is dan moeten we de wedstrijd maar afblazen.
Leg eens uit waar jij de 1 , 2 en 3 hoort?? Ik hoor 12 3 4 5 6 in achsten, met de nadruk(kick en hat) op 1 en 4, daarom is het een 6/8.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back