Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Ook een optie kan zijn gewoon de ritme puls weg te laten.. je kan dan gewoon zelf de maatsoort in je fantasie aanvullen
Bijv. Dit fragment
Bijv. Dit fragmentFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bijv. Dit fragmentOrigineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ook een optie kan zijn gewoon de ritme puls weg te laten.. je kan dan gewoon zelf de maatsoort in je fantasie aanvullenBijv. Dit fragment
Origineel geplaatst door 6 trak
ogg en wee... waarom geen mp3 eeey?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Gatrijnen Krondwet Wals (44.1 khz, w.i.p., en mono)
Gemaakt met:
- De FZ-Zynth
- Reaktor 4 (Diverse schakelingen)
- Cubase SL
- Cool Edit Pro.

Echt waar? Hoe kan dat, ik kan het zelf downloaden. Nou ja het is toch een w.i.p. zonder een beat eronder.Origineel geplaatst door Unic
toegang tot bestand is geweigerd![]()

lukt me alleen niet om het dansbaar te maken, magoed ;-)

Klinkt erg ok, aparte sfeer!Origineel geplaatst door Rut
nog maar 'n bijdrage van mijlukt me alleen niet om het dansbaar te maken, magoed ;-)
gemaakt met fruity en nord modular
http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/Rut - A Day and Nights difference.mp3
hm...linkje bouwen wil niet helemaal lukken
edit: nu wel![]()
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Klinkt erg ok, aparte sfeer!
Ik snap niet waarom deze thread zo weinig aandacht krijgt.. maar goed.
Als je een drie kwarts zo snel afspeelt krijg je een 6/8. Helemaal als je "1 kick 2 hat 3 hat 4 snare 5 hat 6 hat" gebruikt.Origineel geplaatst door Rut
nog maar 'n bijdrage van mijlukt me alleen niet om het dansbaar te maken, magoed ;-)
gemaakt met fruity en nord modular
http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/Rut - A Day and Nights difference.mp3
hm...linkje bouwen wil niet helemaal lukken
edit: nu wel![]()
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Death in June - Little black baby
Origineel geplaatst door MadThijs
Als je een drie kwarts zo snel afspeelt krijg je een 6/8. Helemaal als je "1 kick 2 hat 3 hat 4 snare 5 hat 6 hat" gebruikt.
3/4 heeft echt een andere verdeling bijvorbeeld: 1 Kick hat 2 snare hat3 hat snare.
(want waarschijnlijk is ook mijn track een verkapte 4/4 maat omdat je 16 triolen kan optellen en dan weer delen door de 4 kippen die je erdoorheen hoort en tja,.... dan kom je ook weer op vier uit!)Als we niet weten wat een 6/8 of een 3/4 is dan moeten we de wedstrijd maar afblazen.Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ben ik het in ieder geval volkomen mee oneens. Ik hoor hier een krachtige 3/4 maat in. Niet iedere 3/4 maat hoeft 'hoem-pa-pa' te zijn. imo.
Trouwens jammer dat er nog g1 inzending is van 6 Trak..
edit: Maar ik denk dat het 'maat' gedeelte toch met een korreltje zout genomen moet worden; tenslotte gaat het om de inzendingen tot de 14e juni!