William Tech
Nieuwkomer
Ok, na lang leechen en lezen van dit forum heb ik me maar eens geregistreerd want ik wil graag jullie mening over mijn nieuwste track horen. Aangezien hier meestal goede, opbouwende kritiek wordt gegeven door mensen met toch redelijk verstand van zaken ben ik benieuwd wat jullie er van vinden...
William Tech - Flatline
5:46 min, 128kbit mp3, minimal
(sort of)
Ik ben vooral benieuwd wat jullie te zeggen hebben over het klankbeeld want gek genoeg weet ik niet wat ik ermee aan moet.
Op de speakers waar ik ze op gemaakt heb klinkt het prima, in de auto klinkt het sub-laag nogal dicht geslibt (?) terwijl het nummer op m'n hi-fi speakers juist veel te veel mid-hoog en hoog heeft (JBL E80, JBL staat natuurlijk wel bekend om veel hoog)
Dus........
William Tech - Flatline
5:46 min, 128kbit mp3, minimal
(sort of)Ik ben vooral benieuwd wat jullie te zeggen hebben over het klankbeeld want gek genoeg weet ik niet wat ik ermee aan moet.
Op de speakers waar ik ze op gemaakt heb klinkt het prima, in de auto klinkt het sub-laag nogal dicht geslibt (?) terwijl het nummer op m'n hi-fi speakers juist veel te veel mid-hoog en hoog heeft (JBL E80, JBL staat natuurlijk wel bekend om veel hoog)
Dus........