nieuwe track: mindscan

begint overtuigend.. heb je toevallig een db9? mijne klinkt precies zo als dat basje..
Het gothic gedeelte is mij iets te groots
ik zou ook de bas wat meer varieren. de eerste keer dat de snare erbij komt is ie iets te veel er bij gesleept.. de tweede keer (na het gothic gedeelte) met de hihat er bij vind ik het wel te gek.. mischien moet je daarmee binnenkomen na het intro
je hebt natuurlijk wel melodie nodig.. een themaatje.. maar deze vind ik eigenlijk iets voor een ander nummer. van mij zou die open en funky mogen blijven, wat eigenwijzer, wel een vette sound, maar niet zoveel galm of zo.

lijkt me zeker iets vets van te maken.. zelf worstel ik altijd met dezelfde dingen waar jij volgens mij mee worstelt. gewoon effe een paar dagen niet luisteren en dan alles waar je net niet helemaal blij mee bent er uit flikkeren en evt bewaren voor iets anders en lekker nieuwe dingen toevoegen.

ben benieuwd

gr,

f

:kimono:

bedankt voor je reaktie djfuse.

Die melodie komt er inderdaad nogal wat vol in.
Ik heb me bij het maken van dit nummer niet gehouden aan een muziekstijl, zoals gothic,
daardoor kan de melodie iets uit de toon vallen, of enigzins apart zijn.

De snare zal ik in het eerste stuk eens wat temperen.

Dit nummer wordt live ondersteunt met zang.
Binnenkort post ik het nummer met zang, zodat er een beter beeld ontstaat van het geheel.
Helaas hebben we de mogelijkheid nog niet gehad om op te nemen met zang.

Back