[techno/acid] Woodpecker

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Jeetje, gewoon een techno/acid liedje in elkaar gefruts zonder dat ik er distortion plug ins heb ingestampt! Het is wat. :D

Een Acid liedje met een sterke Techno anno 1992 feel (FUSE, UR). Gemaakt met Rebirth338 V2.0 (natuurlijk), waar ik losse loops uit heb gehaald, en lange stukken blieperdebliep, die ik daarna in Cubase SX in elkaar gefeubeld heb. Ikzelf vind het best aardig geslaagd. Wat vinden jullie?

http://www.winkelaar.goddeloos.nl/woodpecker.mp3

Vind persoonlijk de open hats en de clap een beetje te standaard.
De ride die er later in de track bijkomt mag van mij wat voller.

De kick klinkt lekker vol (y)! Het geheel past ook wel bij elkaar, maar toch heb ik het gevoel dat er iets mist.

Mjah, een hit zal het niet worden, maar een aardig liedje is het wel, dacht ik zelf.

Ik vind claps en bekkens zo heel mooi klinken. Ik luister ook graag naar techno met die sound. Dat het standaard is kan me niet zo boeien. Als ik het maar mooi vind. :)

Ik vind claps en bekkens zo heel mooi klinken. Ik luister ook graag naar techno met die sound. Dat het standaard is kan me niet zo boeien. Als ik het maar mooi vind.

Je bent niet de enige die dit mooi vindt. Lekker hoor :okdan:
Die claps en bekkens zyn zeker ook geslaagd, juist vanwege dat oldschool karakter wat je daarmee creeert.
Het klinkt idd F.U.S.E-achtig en dat hoor ik verdomd graag.

die vocalen mogen wat harder en het wordt eentonig na een tijdje luisteren maar het is nog niet af neem ik aan?

Ik ga hem denk ik nog wel een keertje opnieuw afmixen, want de stemsamples liggen niet lekker in de mix.

leuk, vraag me af hoe het zal klinken als je wel de distortion eroverheen gooit :duivels:

Hehehehe. Mischien doe ik dat binnenkort wel. :duivels:

Ik was net wat bezig in mijn hok en betrapte mezelf erop dat ik met mn hoofd en knie op de maat meedeinsde :) :okdan:
Lekker trekkie! 8)

Back