[Casio] Sk-1

bizzle? Je bedoelt Bazziman? Hehe...nu even druk met aftuderen...maar over een paar weken misschien idd een keertje biertje drinken...serieus: als die SK1 op de een of andere manier toch niks voor mijn is mag je em tegen kostprijs (ik betaal 25 incl verzenden...) van me overnemen.

komt goed/als het niets voor je is dan kom ik hem wel halen
en sorry ik wou geen blz terug slaan voor je naam
precies te tikken bazziemann thuis verjaardag en een kater
en moest nog dingen doen maar ik dacht dat ik mann
enkelt vergeten was maar ook nog stommer fout sorry
maar ik moet zeggen ik ben ook behoorlijk bezich geweest !!!
naja arpgey maakt ik van arpgay ook niet relex

ah...de SK-1....jeugdsentiment...yamaha had ooit ook zo'n keyboardje met mic en samplertje

ja die Yamaha wil ik OOk graag hebben, dus als iemand er eentje heeft liggen voor een zacht prijsie dan houdt ik mij VAN harte aanbevolen...

Marcuu...dat van die SK1 is beloofd!

Origineel geplaatst door marcuuu
en Stefan als je hem weg doet ben ik erg geintereseert
ik wil er al 2 jaar een !!!oja en rommelmarkt kicks ess

ik zal het onthouden :)

die van mijn Ma
Ik heb 3 bakkie er bij voor 11.50
onderander een seiko ds250 zonder adapter

Heheh, SK1! Mij neef had er toen een en die flikkert een glas sinas eroverheen! :( Maar.. Ik heb toen dat ding opengeschroefd en alles schoongepoets en voila! hij deed het weer. Hmm. ik denk dat ik hem is ga bellen of ie dat ding nog heeft!

wat is een normale prijs voor zo'n ding? dan mag marcuuu die van mij kopen :)

Eerlijk? Ergens tussen de 15 en 20 Euro + verzenden is redelijk (hangt een beetje van de staat / compleetheid enzo af en van je koopmansgeest) In amerika zie je ze de ene keer voor 5 dollar (mazzeltje voor de koper) de andere keer voor 30 dollar (meestal na modificaties) over de toonbank gaan.

Voor een normalen prijs wil ik heel graag hebben
en natuurlijk zal ik altijd zuinig op hem zijn
ik hoop dat het klaviertje er nog nettjes recht en vlak in licht
denk er maar goed over na

Volgens mij zag ik er vorige week eentje staan voor 15 euro. Klopt het dat dat ding geen audio/koptelefoon out heeft, maar alleen de interne speakers? Is dat makkelijk in te bouwen, en hoe zit het met die trigger interface van Goose?
Het lijkt me 'n leuk bakkie om te circuit benden namelijk. Volgens mij heeft Autechre ook 'n gecircuitbende (?) casio sampler.

ik was de 2 de die de advertentie opende op MP en meten
mailden maar hoorde pas 2 dagn later wat terug sorry
verkocht ik wil er al heel lang een !!!

Origineel geplaatst door marcuuu
iniedergeval gefeliciteerd bizzie
mijn vraagjes ???
greatmuffin : verkochten ze die echt bij de makro ???

Ja, das geen grap. Ik was toen nog zelfs zo jong dat ik niet werd toegelaten in de makro. Echt cool dat zoiets dan ineens komt bovendrijven later. Moet wel zeggen dat zelfs als hij het nog deed ik hem waarschijnlijk had weggegeven aan het eerste de beste kleine kind... In de hoop dat die later ook muziek gaat maken dan: "Tja, mijn muzikale miljoenencarriere begon 45 jaar terug toen ik van een meneer een Casio SK-1 had gekregen". Lijkt me lachen om dat op TV te horen haha :P

Ik heb laats een SA1 aan mijn neefje gegeven heeft mono
out put dus ga maar lekker je ouders pesten
nu nog een R5 voor wijnig voor hem skoren

Back