(virtueel) analoge synth (module of key) met knoppen, jomox

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
hoe kon ik zo dom zijn, te denken dat een workstation iets voor mij zou zijn? daar ben ik toch veel te ongedurig voor.
gelukkig heb ik een nord modular gekocht (het was te gek vanmiddag), bedankt K!
maar ik wil meer. het liefst een waldorf xt of een q-rack, of misschien een nova.... zoiets. xbase09 is ook leuk?!
als je iets dergelijks kwijt wil, hoor ik het graag.

en nog mooier zou het zijn, als ik iets kon (in)ruilen, bv de micro modular, roland xp60 of modular voice expansion die ik te koop heb....

ow, ehh, ik heb deze thread maar even zelf de waardering 'slecht' gegeven. dat scheelt weer werk, hè?!

Haaai

Ik heb een nova te koop staan. Wel geen ruil, aangezien ik alleen op zoek ben naar een Nord Lead 1 of een Nord modular Keys :)

400€ ?

Leo, misschien had je 'm zelf ook al gezien, maar hier staat een XT te koop. Succes ermee.

bedankt, ik had hem gezien ja. ik zal conso 's voorzichtig pb-en.
nova zie ik trouwens niet zo zitten, bij nader inzien. sowieso... vanavond weer even achter die xp60 gezeten. van binnen baal ik dan van al die presets waar ik niks mee doe en zo, maar ondertussen zitten er wel heel leuke orgels in, mellotrons, bass, strings, stratocasters, piano, enz enz enz. drums zijn ook veel en klinken goed. lastig hoor.

Origineel geplaatst door Leo
bedankt, ik had hem gezien ja. ik zal conso 's voorzichtig pb-en.
nova zie ik trouwens niet zo zitten, bij nader inzien. sowieso... vanavond weer even achter die xp60 gezeten. van binnen baal ik dan van al die presets waar ik niks mee doe en zo, maar ondertussen zitten er wel heel leuke orgels in, mellotrons, bass, strings, stratocasters, piano, enz enz enz. drums zijn ook veel en klinken goed. lastig hoor.

Leo, Waarom koop je niet gewoon een sampler voor drie knaken en een bos wortelen? Kun je orgels, mellotrons, etc, etc instoppen (en vaak nog beter dan in zo'n xp-nogwat) en je zit niet vast aan presets. Wat je niet wil gebruiken stop je er gewoon niet in :) Leuke combi met een Nord Modular. Zou wel handig zijn voor het archiveren van je samples dat je 'm aan je pc kunt hangen of dat er een cd-rom/ hd/ zip oid bijzit.

Groeten!

daar heb je misschien gelijk in ja. met de huidige prijzen hoef je je niet meer bezwaard te voelen als je zelf niet van a tot z samplet. heb ooit de esi32 gekocht, nieuw, bij feedback, voor 2500 gulden. huh.
dat was een goede sampler met een heel fijne klank. en de library van emu was ook niet mis.
ik zal hier eens over nadenken.
had ik nou maar vrienden onder de moderators, dan kon ik vragen of ze de titel van de thead wilden aanpassen, maar ja: grote mond hè, dus dat wordt niks.
ik zal 's wat gaan mailen.

Status
Please reply by conversation.
Back