Speedpiano
Vingermaster
Sinds gisteren heeft de joystick van m'n Korg Karma het begeven. Alles doet het nog, alleen het geluid blijft nu een halve toon verlaagd tijdens het spelen. Erg kut. Iemand die ook een Karma gebruikt heeft het uit zichzelf gerepareerd. Dit echter wel onder het mom van "doorknippen die handel, en het later dichtplakken met ducktape." Is dit niet schadelijk voor de Karma? :confused: Op zich zou ik het wel uit mezelf die willen repareren, maar ik riskeer het liever niet omdat ik van mezelf weet dat ik weinig verstand heb van electronica..Daarnaast heb ik absoluut geen zin om iets door te gaan knippen alleen maar om bij de joystick te komen..
Dus ik vroeg me af, bestaan er enige literatuur/websites over het zelf repareren van je keyboard? Ik weet dat een cursus electronica ook een optie is....... maar aangezien ik het niet ruim heb met het geld, zou het handig zijn als ik uit de bibliotheek of internet iets kan vinden.
Dus ik vroeg me af, bestaan er enige literatuur/websites over het zelf repareren van je keyboard? Ik weet dat een cursus electronica ook een optie is....... maar aangezien ik het niet ruim heb met het geld, zou het handig zijn als ik uit de bibliotheek of internet iets kan vinden.
Laatst gewijzigd: