diskonext Gebruiker Lid sinds 13 september 2004 Berichten 178 Locatie Utrecht 10 mei 2005 #1 (jawel, reeds fan art, dank U, o grote O) Toch maar weer eens een setje van mij. 10:42 lelijke herrie, voor de liefhebber Retro Active Half Life Live setje dus, met een Tegenlicht afleverinkje er tussen door. Viel spass! -diskonext
(jawel, reeds fan art, dank U, o grote O) Toch maar weer eens een setje van mij. 10:42 lelijke herrie, voor de liefhebber Retro Active Half Life Live setje dus, met een Tegenlicht afleverinkje er tussen door. Viel spass! -diskonext
diskonext Gebruiker Lid sinds 13 september 2004 Berichten 178 Locatie Utrecht 17 mei 2005 #2 Zelfs geen mensen die 't lelijk vonden? Mijn tere kinderzieltje kan er tegen, hoor! Ongelovelijk! -diskonext
Zelfs geen mensen die 't lelijk vonden? Mijn tere kinderzieltje kan er tegen, hoor! Ongelovelijk! -diskonext
G geenlidmeer081224d Gedeactiveerd account Lid sinds 20 juli 2004 Berichten 1.496 Locatie . 17 mei 2005 #3 Die intro sample vond ik echt al helemaal cool ! Kan misschien wel iets helderder die stem. Übervage track, heb em meteen op CD gezet, morgen in de auto luisteren als ik naar mijn werk rijd(y) Vette shit dit
Die intro sample vond ik echt al helemaal cool ! Kan misschien wel iets helderder die stem. Übervage track, heb em meteen op CD gezet, morgen in de auto luisteren als ik naar mijn werk rijd(y) Vette shit dit
diskonext Gebruiker Lid sinds 13 september 2004 Berichten 178 Locatie Utrecht 18 mei 2005 #4 Ben benieuwd! Die "sample" kwam gewoon van een webstream van Tegenlicht, wel door mijn gitaareffectje heen geragd. -diskonext
Ben benieuwd! Die "sample" kwam gewoon van een webstream van Tegenlicht, wel door mijn gitaareffectje heen geragd. -diskonext