NOS Tekst TV muziek

Bluze

Nieuwkomer
Hoi,

Weet iemand toevallig welke radiozender dat is, die de muziek verzorgt tijdens NOS Tekst TV ?
NOS Tekst TV wordt 's ochtends uitgezonden op Nederland 2 (vandaag ben ik het in ieder geval tegengekomen), tussen de journalen door. Ik weet dat dit wellicht niet de meest voor de hand liggende plaats is om dit te vragen, maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat iemand dit weet.

Alvast bedankt,

Bluze

Ik ben morgenochtend thuis, dan zal ik eens kijken of op ik een van die stations dezelfde muziek te horen krijg. Dan laat ik het nog wel even weten.

Bedankt voor jullie hulp :biertje:

Bluze

Ik heb nu naar Radio 2, 3FM en Radio 4 geluisterd, maar het komt niet overeen met wat ik op televisie hoor. Nog enige kenmerken van de muziek op NOS Tekst TV: Het is instrumentale muziek (piano/strijkers), het doet klassiek aan en er is geen presentatie. Bovengenoemde radiozenders zijn volgens mij veel te "poppy" om het te kunnen zijn. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Alvast bedankt,

Bluze

ik weet toch bijna wel zeker dat het radio 1 is dit stondt ook altijd aangegeven

zou best kunnen dat het verandert is of dat ze een eigen opname maken dat weet ik ook niet

Tussen de journaals door wordt geen radio uitgezonden. Daar zit aparte muziek onder.
Als je overigens tekst tv ziet buiten de journaalcaroussel om, dan zit er radio 1 onder. Dus zeg maar als er geen uitzending is.

Origineel geplaatst door BDeep
Tussen de journaals door wordt geen radio uitgezonden. Daar zit aparte muziek onder.
Als je overigens tekst tv ziet buiten de journaalcaroussel om, dan zit er radio 1 onder. Dus zeg maar als er geen uitzending is.
Correct ! Er zijn twee tekst Tv regimes. Eentje met een of ander jazz deuntje en eentje met gewoon radio.

grappig dit! "vroeger" had je altijd beetje jazzy gedoe, veel toots thielemans enzo, best wel prima zo 's ochtends...maar tegenwoordig hebben ze elke keer van die lame "klassieke" filmthemas enzo....echt heel verschrikkelijk, van die neo-romantieke kul

Back