nice stuff op marktplaats

Re: nice stuff op marktplaats

Origineel geplaatst door vos_paul
Zie link voor een leuk lijstje stuff. Niet alles lijkt me een goeie deal, maar een Virus B voor 400 euro en een Rhodes 54 (best zeldzaam) voor 800 zijn niet slecht volgens mij.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/midiapparatuur/13516.htm

Een Rhodes 54 voor 800 euro vind ik beste prijzig.
Het kan wel een zeldzamer stuk zijn maar ze zijn gemiddeld ook wat minder gewild gezien de beperkingen in de oktaven.

Re: nice stuff op marktplaats

Origineel geplaatst door vos_paul
Zie link voor een leuk lijstje stuff. Niet alles lijkt me een goeie deal, maar een Virus B voor 400 euro en een Rhodes 54 (best zeldzaam) voor 800 zijn niet slecht volgens mij.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/midiapparatuur/13516.htm

ACCESS virus B synth e 495,-

staat er nu, misschien gewijzigd of je had het verkeerd gezien.

Re: Re: nice stuff op marktplaats

Origineel geplaatst door omc
ACCESS virus B synth e 495,-

staat er nu, misschien gewijzigd of je had het verkeerd gezien.

Er stond 400, ik had hem al een mail gestuurd.

Er stond 400 euro. De boef!

De fameuze deze-heeft-wel-genoeg-stereo-kanalen-Mackie van 280 is er ook al tussenuit ;{

Er stond 400, ik had hem al een mail gestuurd

Yeps, ik had hem ook al een mail gestuurd. Waarschijnlijk gaat ie ons nu proberen tegen elkaar uit te spelen om de prijs op te drijven. Begrijpelijk vanuit zijn standpunt, vervelend voor ons koopjesjagers }:|

Origineel geplaatst door Exzit
Een Rhodes 54 voor 800 euro vind ik beste prijzig.
Het kan wel een zeldzamer stuk zijn maar ze zijn gemiddeld ook wat minder gewild gezien de beperkingen in de oktaven.
Niet perse minder gewild hoor, als je (zoals ik) vooral de onderst octaven van je Rhodes gebruikt is-ie daarbij toch echt ook een stuk handzamer/draagbaarder. Hangt er net vanaf wat je belangrijk vindt natuurlijk.

Back