ik ook nog even voorstellen
ben ruben, 17 jaar, speel viool, piano, elektrische viool (coming soon in mijn band
) en toetsen (reeds in band). zit in band Liverish, 1 demo'tje uitgebracht vlug vlug vlug, omdat een bandlid opnames nodig heeft voor zijn vervolgopleiding.
ben op dit forum gegaan omdat ik eindelijk een synth wil ipv keyboard. heb op mijn kamer een hele oude (lees: 15 jaar?) casio ct-625, waar je eigenlijk niets mee kunt, alhoewel ik er een optreden mee heb durven doen
maar heb nu een psr550 na eerder met de 540 te hebben gewerkt. ben er wel op uitgekeken dus wil iets nieuws iets leuks, iets minder amateuristisch. muziek die we trouwens maken is ongeveer metal.
ik heb ook een klassieke kant, zit nog in een jeugdsymfonieorkest hier in het noorden des lands, vermaak ik me ook prima mee. nog paar bands die geile synthsolo's heeft: dream theater, sonata arctica, stratovarius, children of bodom soms ook nog wel, rhapsody, en dimmu borgir's blazersgedoe heeft ook wel wat.
heb nog in paar andere bands gezeten, verder niet echt noemenswaardig ofzo
componeer graag klassiek, en metal dus
dat was het eerst wel
ben ruben, 17 jaar, speel viool, piano, elektrische viool (coming soon in mijn band
) en toetsen (reeds in band). zit in band Liverish, 1 demo'tje uitgebracht vlug vlug vlug, omdat een bandlid opnames nodig heeft voor zijn vervolgopleiding. ben op dit forum gegaan omdat ik eindelijk een synth wil ipv keyboard. heb op mijn kamer een hele oude (lees: 15 jaar?) casio ct-625, waar je eigenlijk niets mee kunt, alhoewel ik er een optreden mee heb durven doen
maar heb nu een psr550 na eerder met de 540 te hebben gewerkt. ben er wel op uitgekeken dus wil iets nieuws iets leuks, iets minder amateuristisch. muziek die we trouwens maken is ongeveer metal.ik heb ook een klassieke kant, zit nog in een jeugdsymfonieorkest hier in het noorden des lands, vermaak ik me ook prima mee. nog paar bands die geile synthsolo's heeft: dream theater, sonata arctica, stratovarius, children of bodom soms ook nog wel, rhapsody, en dimmu borgir's blazersgedoe heeft ook wel wat.
heb nog in paar andere bands gezeten, verder niet echt noemenswaardig ofzo

componeer graag klassiek, en metal dus

dat was het eerst wel

Laatst gewijzigd:
Welkom!!!