[Waldorf] Waldorf het zwarte schaap?

Re: waldorf

Re: waldorf

Origineel geplaatst door robert heuk
ik ga deze maand ook zeker een waldorf Q rack versie kopen, ik heb er twee analoge baken voor moeten verkopen.
ik heb hem bij een vriend van me gehoord (glenn plumber) en het viel op dat hij heel erg warm klingt en dat je er een hoop experimenten geluiden uit kan halen.
ik heb me korg monopoly en me juno 60 met midi verkocht omdat ik vond dat het wel eens tijd werd om iets te kopen, waar ik iets meer kanten mee op kan.
ik vond het wel moeilijk om die twee baken te verkopen, omdat ik daar mee begonnen was, maar ik kon er een goeie prijs voor krijgen dus heb ik er maar niiet te lang over na gedacht.

ik was eerst aan het twijfelen of ik nou een md van sintron of een waldorf Q rack.

het wordt dus een waldorf Q rack.

da groet heuky

Had ook eens een monopoly een juno 106 (iig familie van de 60), nu een Q. Nog nooit spijt van gehad. Ik heb eerst een tijdje de toetsenversie gehad en dat is echt het walhalla qua hands-on programmeren. Nu heb ik een rack versie en daar ben ik ook erg blij mee. Je hebt wat minder knoppen maar bij de rack gebruik ik de stepsequencer veel meer omdat hij wat toegankelijker is door het kleinere formaat van de synth. De mijne gaat de deur niet meer uit hoor.

Origineel geplaatst door Lacertus
Lieden!

koken is ook saai als je alleen maar zout kunt/mag gebruiken! Snufje oregano, beetje tijm, scheutje chili...
Kortom: Variatie!

Ik heb juist mijn set-up zo samengesteld zodat ik veel verschillende karakters heb... van alles een beetje...

Daarom heb ik destijds mijn Pulse ook weggedaan... dan ding liet geen ruimte meer voor andere dingen: drukte de hele mix vol (helehele vette synth!)... en dat is nu juist de kracht van de Qlite: niet zo dik!

Groet,
Roy

Hahahahaa

Je synth was te dik?
Of de rest van je setup mischien te slap? :duivels:

Heb trouwens net een WaldofXT gekocht, hoop dat ie binnenkort heel en goed aankomt! Kan me al verheugen dan?of......

Heb ook een mQ. Vindt m erg goed te programmeren (ook veer een relatieve synth beginner als ik) ondanks het kleine aantal knopjes. maarje als je een An1x gewend bent is hij erg simpel te begrijpen.

De klank is, zoalsal eerder gezegd, erg goed. Niet VET maar dat is maar goed ook want zo kan je ieder geluid goed inpassen in je mix. Hij kan ook heerlijk digitaal klinken als je dat wilt.

Wil in de toekomst trauwens wel een pulse erby :{, lijkt me erg leuk ding.

Origineel geplaatst door Thaizer
Nou maak je borst maar nat...!!!
Als je het over een zwart schaap hebt.......
Is meer een wolf in schaapskleren.......:duivels:

Dag Roodkapje dus !
XT is waanzinnig ding inderdaad.
Succes ermee!

de 75 stemmige MicroQ is net binnen ... ff teste die handel en dan zien wat ik uit dit gele schaapje kan halen

whooooeeeehaaaaaaa

Back