Vanguard - Timer ( HardTrance )

:dj: Zeker niet verkeerd dit. Maar ik sluit me wel aan bij het gedeelte over de break en afmix; dit kan nog wel wat energie gebruiken.

Wat me opvalt nu ik er zo met koptelefoon naar luister, is dat er een vage effect zit over een aantal (alle?) instrumenten. Vooral goed te horen in de bassline, deze klinkt nu wat vaag "surround". Dat is niet echt mooi. Misschien ook her en der wat minder reverb gebruiken zou niet verkeerd zijn.

Maar nogmaals, afgezien van de afmix, best lekker plaatje hoor!!:)

klinkt al wat beter maar ik vind dat de melodie wat te hard staat waardoor de drum bijna niet meer hoorbaar is persoonlijk vindt ik dat de drum zo hard moet beuken dat je het 3 straten verderop hoort maar dat is mijn mening.

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
klinkt al wat beter maar ik vind dat de melodie wat te hard staat waardoor de drum bijna niet meer hoorbaar is persoonlijk vindt ik dat de drum zo hard moet beuken dat je het 3 straten verderop hoort maar dat is mijn mening.

ben ik het mee eens. De synths staan veel te hard tov de rest. Vanguard...Heb je eigenlijk wel eq toegepast op de synths en staan deze stereo gepand?

eq is geregeld , ja , maar stereo kan ik nog doen idd ..

Doe ik zo !

Greetz,
Vanguard

dit klinkt a stukke beter, als je afgaat mixen probeer gewoon goed te luisteren naar alle geluiden. als je geen goede boxen hebt kun je beter een hoofdtelefoon gebruike (met afmixe).
En die synth schreeuwt echt te harddddd!

Back