Welke van deze moeren gaan er in een QuikLok

van dat ding zonder wielen waar ik nog voor zou gaan kijken :o: sorry?

ik kan trouwens niet zien wat je bedoeld, site wordt geblokkeerd op mijn werk....

van dat ding zonder wielen waar ik nog voor zou gaan kijken
Onder andere voor die ja :D

Maar er staat hier ook nog een 10U die ik wil verkopen maar waar ik wel gewoon materiaal bij wil leveren
(tenzij iemand 'm zo over wil nemen natuurlijk...)

wat mist dat ding dan (ik ben blind voor sommige sites), ik heb waarschijnlijk wel een 10 of 8 he nodig....

en jij woont om de hoek :)

Onderstaande dingen. Probleem is dat je die niet overal koopt. 6mm schroeven en ringetjes is geen punt, die koop je vrijwel overal.

Het is dus nu alleen kaal het rek (QL RS-657).

Attachments

• moeren.jpg
    moeren.jpg
    4,6 KB · Bekeken: 76
ach man, die kan ik op mijn werk wel bestellen

:stupid ik ga ff zoeken..... als ze maar niet per doos van 1000 komen.....

Origineel geplaatst door Alex Omega
ach man, die kan ik op mijn werk wel bestellen

:stupid ik ga ff zoeken..... als ze maar niet per doos van 1000 komen.....

en zelf heb ik ze ook nog maar dat rek gaat naar een forumlid....

die dingen heten kooimoeren, verpakt per 100 stuks

M6 geloof ik he?

ja ik heb hier een boek van een leverancier voor me(würth), 1= voor plaatdikte (dikte van je rail dus) van 0.7 tot 1,7
en 1 voor plaat dikte 1,8 tot 2,6....

eenmaal aangedraaid maakt het volgens mij geen reet uit welke je neemt dus voor de veiligheid kan je de grote nemen
dan past het altijd.

maar ja een rail van 1,8 mm dik is wel erg dik als je het mij vraagt.....

ik bel voor de prijs.....

Origineel geplaatst door Alex Omega
ja ik heb hier een boek van een leverancier voor me(würth), 1= voor plaatdikte (dikte van je rail dus) van 0.7 tot 1,7
en 1 voor plaat dikte 1,8 tot 2,6....

eenmaal aangedraaid maakt het volgens mij geen reet uit welke je neemt dus voor de veiligheid kan je de grote nemen
dan past het altijd.

maar ja een rail van 1,8 mm dik is wel erg dik als je het mij vraagt.....

ik bel voor de prijs.....

[edit]

ik heb nu gebeld, voor mijn werk gever kosten ze 68 euro per 100 ex btw.....

wat kosten ze bij nederland muziek? [/edit]

ik heb nu gebeld, voor mijn werk gever kosten ze 68 euro per 100 ex btw.....

=) Dank voor het uitzoeken, maar dat is ERG duur.

Ze zijn 20 cent per stuk bij Thomann (inc. BTW), dus inclusief verzendkosten heb ik er dan 100 voor 28 euro.

het kan ook met glijmoeren....

Wurth is een kut leverancier..... :kont:

Pas op: je hebt ze in twee maten met verschil in het opstaande randje, de een is wat breder dan de ander. Smaller is beter, die passen in ieder geval in Quikloks. De brede passen niet in het gat van elk rek (zoals QL, ben ik achter gekomen). Die op het plaatje zien er goed uit. Je kunt ze bij hobby electronicazaken als Centrum in Utrecht krijgen. 50 cent/stuk komt me bekend voor. Bouten zijn M6, lengte niet belangrijk (25mm) bij de Gamma of zo. Neem er gelijk plastic ringetjes bij, dan kun je je spullen later weer als in nieuwstaat aan ons verkopen.

Die op het plaatje zien er goed uit.

Yep. Alleen jammer is dat Thomann dat plaatje bij beide artikelen gezet heeft...

Je kunt ze bij hobby electronicazaken als Centrum in Utrecht krijgen.

Oja, ik kan hier bij Televersum wel 's informeren. Die hebben ook wel wat 19"-spul staan.
En vanaf juli woon ik weer gewoon zelf in Utrecht :D

Bouten zijn M6, lengte niet belangrijk (25mm) bij de Gamma of zo.

Klopt. Ik heb al hele mooie inbusjes gehaald bij de Praxis (met ringen inderdaad).

Ik denk dat de amerikaanse kooimoeren niet met M6 gaan maar met 3/8 of 5/16 inch. of zo. Of dat de inbussleutel voor de bouten die je bij de kooimoeren krijgt ook zo'n rare gebroken duim maat hebben. Anders zou ik het ook niet weten. 19 inch is niet bepaald continentaal. Kan me niet voorstellen dat de gaten ook nog es anders zijn. Maar is veel dat ik me niet kan voorstellen.....

Back