[industrial] Schmerz!

Lacertus

*ISOCHRONE*
Een pijnlijk trekkie voor de niet zo tere ziel... }:| :duivels:

Soms heb je wat af te reageren, en ik doe dat zo: Lacertus-Schmerz.mp3 (6.2MB - 4:28min)

Gier:
Drums-MPC
Bas-NOAH (minimax)
Hoge pads: Chameleon (Australis)
Lage pads: Micron
Stem vervorming: MicroModular
Recording/Mastering: Cubase SL3

Ff lekker beuken!

Ik ben benieuwd wat u ervan denkt!

ik vind de stukken zonder beat 't beste...het front242-gehalte is hoog maar da's juist goed...de snare is wat ielig en de kick stampt naar mijn idee niet genoeg..
duszz...sounds zijn wel oke, beat ff goed onder de loep nemen.

Ik vind de sfeer & opbouw kicke, maar ben het ook eens met Circelzaag. Sounds zijn cool, mogen alleen wat dikker.

Benieuwd naar de update :)

Ja, bijlange na niet slecht deze track, goed zelfs... Maar van mij mogen er wat meer hoge tonen in en misschien een tweede basslijntje of stopje hier en daar want na een hele tijd datzelfde te horen wil ik wel een refreintje of tweede strofe. Maar, een mooi nummer.

Klinkt erg goed...De muziek doet heel erg denken aan Pierrepoint.
Er mag mischien wel wat meer afwisseling in, je blijft een beetje te lang op het zelfde deuntje hangen.
Maarre...ik ben benieuwd wat je nog meer maakt want de stijl spreekt mij wel aan.
8)

Bedankt voor jullie optimisme! Leuk te horen dat er anderen zijn die ook van een bakje herrie houden...
Normaal maak ik echter iets subtielere muziek, maar soms moet er gewoon gebeukt worden... toch?

Ik geloof dat ik het wel eens kan zijn met jullie mening dat er iets meer variatie in mag... niet te veel echter, want het moet wel wat hypnotiserend blijven vind ik... Maar af en toe kan een machine best op hol slaan... :L
Ik zal er volgende week nog eens naar kijken: blijf vooral luisteren en commentaar geven! :okdan:

Vergelijkbare discussies

Back