MadThijs @ The Dutch Synth Forum

MadThijs

Stamgast
Hallo allemaaal,

mijn naam is MadThijs en ik produceer voornamelijk trance. Ook vind ik het leuk om remixjes te maken en mee te doen met online remix compo's. Hier kun je het eerste sampletje downloaden(onder this month) en een remix maken. De andere mag je je gebruiken de eerste moet je gebruiken.
Heel cool vind ik het dat er hier zoveel info is en ook nog eens in het nederlands. Nou de mazzel!!

MadThijs

Heb net al jouw D-Station en NordlichtRemixCompo beluisterd enneh :okdan:

Doe je enkel remixen of knutsel je ook nog wat met synths en zo ja, welke :{

Trouwens, welkom hier

Standaaaaaaaaaaaaaaaaardvraag maar OK:

Welke gear of software gebruik je?

Welkom!

Ik maak alles met Dreamstation, softsynth, tis wel de demo dus alles wat je hoort is live gemixt. Morgen of overmorgen kan de full version downloaden en dan kan ik wat langer werken aan mn tracks

Welkom! :)

Het werkt gewoon goed bij mij. Heb je mn muziek al gehoord?

Ik weet ook wel dat je in Reason veel meer kan doen op effect gebied. Je kunt gewoon alles aan elkaar hangen en je hebt ook nog eens veel meer kanalen ter beschikking. ]
Dat ben ik alemaal niet nodig, zoals je zei, het klinkt goed, en daar gaat het om.

Mn website is trouwens uit de lucht om dat er teveel data wordt gedownload. Ik ben wel bezig met meer 20 MB ruimtes aan the maken bij angelfire.

MadThijs

welkom hier

Update!!!!

Update!!!!

Nieuwe muziek op mn siteMadThijs' Muziek
Meer Muziek

Een remix van Dune-Hand In Hand is af en ik ben bezig met een remix van Airscape-L'Esperansa voor een remixcontest @tranceaddict.com
Ook zijn er wat ideetjes voor eigen tracks die ik tegenwoordig kan opslaan in Dreamstation.

Veel plezier!!!!!!!

Back