casio ht-700 voor 20 euro ophalen

Leuk bakkie met analoog filter, heb er zelf ook één.

De laatste op ebay engeland ging voor 50-60 pond.

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
ZIt daar ook niet iets in van de cz serie ??

volgens mij heeft die cz serie ook een analoog filter !
maar ik wil hem wel horen !

heb je hem fala ?

nee cd cz serie is heel anders. dit is meer een keyboard met enkele synth opties en een analoog filter.

heb je hem fala ?

Neu, ik lig thuis van het internet af en moet het nou allemaal afhandelen vanuit het smoezelige internetcafeetje om de hoek waar ik eigenlijk liever niet kom. Ik ben er dus te weinig geweest. Ik had keurig 20 euro geboden, maar niks erop gehoord en nu is de advertentie verdwenen. Ach ja, weer eens een casio misgelopen... Volgens mij heeft Space-Robot de grote broer van die HT-700. Misschien kan hij er zinnige dingen over vertellen?

neu ik heb em niet zag zoiets een keer te koop staan en wat info over gezocht.
ik heb de casio cz3000 en de cz2000s

Origineel geplaatst door falafelbiels
Neu, ik lig thuis van het internet af en moet het nou allemaal afhandelen vanuit het smoezelige internetcafeetje om de hoek waar ik eigenlijk liever niet kom. Ik ben er dus te weinig geweest. Ik had keurig 20 euro geboden, maar niks erop gehoord en nu is de advertentie verdwenen. Ach ja, weer eens een casio misgelopen... Volgens mij heeft Space-Robot de grote broer van die HT-700. Misschien kan hij er zinnige dingen over vertellen?

Ik heb de HT700 en HT6000. De 700 is een leuke synth voor pads en strings maar de 6000 is een behoorlijk serieuze bak met een paar leuke mogelijkheden aan boord. Het nadeel van deze synths is dat je het filter niet kan moduleren met de lfo. Verder zijn het echt ontzettend goeie bakken voor het geld. Ik zal binnenkort wat geluidsdemo's posten van de 6000.

Origineel geplaatst door synthiaks
de 6000 is een behoorlijk serieuze bak met een paar leuke mogelijkheden aan boord.

Ik zei het toch nog Space-Robot! had maar gedaan toen...

neu neu space aliens ik heb alleen de COSMO SYTHS:okdan:

COZMO ZYNTHS hehehe... Op de CZ 101 die ik had zat nog zo'n vette zilveren COSMO SYNTH sticker. tof hoor... :okdan:

Back