Nintendo electroplankton

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Cool!!!

Voor de Nintendo DS komt of is er een nieuw (muziek) spel op de markt. Het is ontworpen door Toshio Iwai, een multimediaheld uit Japan. De site is in het Japans maar is vrij makkelijk.

http://electroplankton.com

Voor mensen met weinig geduld:

Klik op de grote blauwe cirkel en wacht tot er 6 cirkels op het beeldscherm staan.

1e cirkel is direct een demonstratie.
2e cirkel zijn de karakters
3e cirkel gebruikers in de praktijk
4e cirkel over de ontwerper. Hier staat ook een fantastisch videoclipje onder de derde link onder de eerste blauwe japanse tekens.

De rest zoeken jullie maar uit!

Ik zal samples posten als ik het spel thuis heb.

electroplankton-20050411052138557-000.jpg

Re: Re: Nintendo electroplankton

Re: Re: Nintendo electroplankton

Origineel geplaatst door Alexander
Mwhahahaha! ;) Geweldig!

05_recrec.jpg

Hahaha, makkelijk toch.

Met allerlei vreemde vrolijke figuurtjes kun je gekke melodietjes maken. Die kun je vervolgens weer bewerken met de touchpen en controller. Het is ook mogelijk om externe geluiden op te nemen met de microfoon ingang, zoals je stem of een tamboerijn 8o)

Dit rockt echtwel. KAWAAAAI! SUGOI!!! Ik wou dat ik een DS had met dit spel. Maar die heb ik niet en het geld ook niet :(

Laatst gewijzigd:
Over stoere japanse games gesproken: ik wil nog steeds èrg graag Katamari Damacy hebben voor m'n PS2.

Iemand die 'm kent?

kd2.jpg

Ken ik niet, ken wel een ps2/japan fanaat! Spreekt zelfs een beetje japans en is helemaal into dat soort dingen, ik zal eens vragen of hij het spel heeft/kan bemachtigen of kent!

Ik vind het geweldig, maar het gaat me altijd errug snel vervelen, die japanners gaan af en toe zo vaag te werk dat er geen touw meer aan vast te knopen is. Final Fantasy blijft een niet te overwinnen verslaving!

Origineel geplaatst door Alexander
Ken ik niet, ken wel een ps2/japan fanaat! Spreekt zelfs een beetje japans en is helemaal into dat soort dingen, ik zal eens vragen of hij het spel heeft/kan bemachtigen of kent!

Ik vind het geweldig, maar het gaat me altijd errug snel vervelen, die japanners gaan af en toe zo vaag te werk dat er geen touw meer aan vast te knopen is. Final Fantasy blijft een niet te overwinnen verslaving!

silvia saint ook :D

Origineel geplaatst door Hanz
Over stoere japanse games gesproken: ik wil nog steeds èrg graag Katamari Damacy hebben voor m'n PS2.

Iemand die 'm kent?

kd2.jpg

Is dat waarbij je met een balletje allemaal rommel enzo moet opruimen in je parcours? Zo ja, dan zag ik dat op tv en leek het me cool :D

Back