Machinedrum SPS1-UW nu te koop!

Acidfever

There's no "I" in denial.
Hij is te koop. De veelbesproken, volgens vele te dure, machinedrum met sample optie.

Van de eerste batch van 15 zijn er inmiddels alweer 9 weg (sinds gisterenmiddag 16:00 ongeveer) dsu dat gaat vrij hard.

Hoewel er over een nieuw, blauw scherm werd gesproken, lijkt de UW gewoon een rood scherm te hebben. Verder zijn alle specs zoals aangekondigd.

Prijskaartje: 1590 Euro incl verzendkosten.

Wie gaat hem kopen?...........

Ik over een tijdje gebruikt voor pak um beet 900 euro :-)

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik over een tijdje gebruikt voor pak um beet 900 euro :-)

Zal niet over een weekje zijn vrees ik!

Laat ik verklappen dat ik hem heb besteld. De gewone machinedrum voegde zoveel toe aan mijn manier van werken dat ik deze heel erg interessant vond. Het is veel geld, maar als je er wat mee doet dan valt het allemaal wel mee.

Beter dan weer eens iets kopen wat jena 2 maanden weer verkoopt omdat het eigenlijk niet past bij je manier van werken of omdat de sound je niet aanstaat.

Ik heb ook besloten dat mijn setup + MD de setup is waar ik graag mee werk. De synth in mijn setup is nog niet verzekerd van een definitieve plaats (Access Virus C) maar de rest zeker wel.

Vandaar dat een laatste investering als deze mij wel aansprak. En de kan dat ik hem verkoop is och heel heel klein dus er is geen sprake van een waardeverlies bij verkoop.

Voor 900 euro zul je hem denk ik niet zo snel gaan vinden 2e hands (de machinedrum doet nog steeds gewoon 850).

Origineel geplaatst door Acidfever
Zal niet over een weekje zijn vrees ik!

Laat ik verklappen dat ik hem heb besteld. De gewone machinedrum voegde zoveel toe aan mijn manier van werken dat ik deze heel erg interessant vond. Het is veel geld, maar als je er wat mee doet dan valt het allemaal wel mee.

Beter dan weer eens iets kopen wat jena 2 maanden weer verkoopt omdat het eigenlijk niet past bij je manier van werken of omdat de sound je niet aanstaat.

Ik heb ook besloten dat mijn setup + MD de setup is waar ik graag mee werk. De synth in mijn setup is nog niet verzekerd van een definitieve plaats (Access Virus C) maar de rest zeker wel.

Vandaar dat een laatste investering als deze mij wel aansprak. En de kan dat ik hem verkoop is och heel heel klein dus er is geen sprake van een waardeverlies bij verkoop.

Voor 900 euro zul je hem denk ik niet zo snel gaan vinden 2e hands (de machinedrum doet nog steeds gewoon 850).

Beste Acidfever,

Dank voor uw brief. De aankoopcommissie heeft zich vandaag serieus over uw motivatie aangaande de aanschaf van het nieuwe model Machinedrum gebogen. Allereerst onderschrijft vooral ook de Zeeuwse afgevaardigde dat de prijs 'Zweeds hard' genoemd mag worden. Maar de inmiddels voor velen bewezen geachtte kwaliteit van deze machine, alsook uw gemotiveerde en sympathieke onderbouwing, hebben de commissie meer dan overtuigd. Het doet mij dan ook veel plezier u te kunnen meedelen dat de vergunning voor het houden van een tweede MD op korte termijn aan u verstrekt zal worden. Rest mij nog u zéér veel plezier en rendement toe te wensen bij het gebruik van het onderhavige artikel.

Mvrgr.

Ariel de Bouvrie :geslaagd:
voorzitter

Ik sta op de lijst voor upgraders, volgende week gaat ie er waarschijnlijk heen :)

Het lijkt me dat de UW rond de 1200 euro gaat doen 2de hands....

vind het wel verdacht,er zijn geen gewone md meer beschikbaar maar wel met sample versie.ne verkoops truk zeker.
Ben trouwens nog op zoek naar een goeie perfecte tweedehands md....

Origineel geplaatst door adb
vind het wel verdacht,er zijn geen gewone md meer beschikbaar maar wel met sample versie.ne verkoops truk zeker.
Ben trouwens nog op zoek naar een goeie perfecte tweedehands md....

Wat een achterdocht!

Elektron heeft altijd maar een heel kleine voorraad 'ready products'. Goede kans dus dat er eind deze, of anders volgende week weer beschibaar zijn...

Origineel geplaatst door mOkBor
Ik sta op de lijst voor upgraders, volgende week gaat ie er waarschijnlijk heen :)

Het lijkt me dat de UW rond de 1200 euro gaat doen 2de hands....

Dat denk ik ook wel. Al denk ik dat er de komende maanden geen 2e hands beschikbaar zulen zijn. Anders ben je wel een hele erge joop als je hem meteen weer dumpt.

Kun je beter je 10 dagen niet goed geld terug garantie pakken.

Is wel een mooie prijs. Kun je kiezen voor een 2ehands UW of een nieuwe normale. Ik wilde eerst nog een beetje cheaten en proberen de BTW terugte krijgen maar ach....dat is weer illegaal enzo. Teveel moeite. :biertje:

binnen een week zal het niet zijn, maar ik denk dat ook de nieuwe machinedrum straks weer in wisselende aantallen voorbij komt, tweedehands, en dan is het echt en kwestie van wat tijd, voor de prijs rond de 800-900 ligt. gaat de gewone waarschijnlijk naar een tweedehands prijs van rond 650-700, zoiets.
dat denk ik dan hè, hoeft neit zo te zijn natuurlijk.

de machinedrum is een geval apart, als je de discussies, meningen en vraag en aanbod hier op het forum bekijkt. iedereen laaiend enthousiast, iedereen op zoek, dan ineens een aantal te koop, dan weer iedereen op zoek, de laatste tijd zijn er hier toch ook veel rond gegaan voor rond de 800.

trouwens wel gefeliciteerd met je aankoop, als je zo tevreden en enthousiast bent (en blijft) en 'm veel en goed gebruikt, en het zijn ook nog 's je eigen centen, waarom niet dan?!

Origineel geplaatst door Leo
binnen een week zal het niet zijn, maar ik denk dat ook de nieuwe machinedrum straks weer in wisselende aantallen voorbij komt, tweedehands, en dan is het echt en kwestie van wat tijd, voor de prijs rond de 800-900 ligt. gaat de gewone waarschijnlijk naar een tweedehands prijs van rond 650-700, zoiets.
dat denk ik dan hè, hoeft neit zo te zijn natuurlijk.

de machinedrum is een geval apart, als je de discussies, meningen en vraag en aanbod hier op het forum bekijkt. iedereen laaiend enthousiast, iedereen op zoek, dan ineens een aantal te koop, dan weer iedereen op zoek, de laatste tijd zijn er hier toch ook veel rond gegaan voor rond de 800.

trouwens wel gefeliciteerd met je aankoop, als je zo tevreden en enthousiast bent (en blijft) en 'm veel en goed gebruikt, en het zijn ook nog 's je eigen centen, waarom niet dan?!

Dank je. Ik was inderdaad dusdanig tevreden met mijn MD dat ik deze gewoon wilde hebben. Ik gebruik hem echt overal voor en ik ben gek op die manier van werken. Samples gebruik ik ook wel maar in mindere mate.

Het is natuurlijk een behoorlijke som geld maar het is een bijzonder apparaat dat jaren gebruikersplezier kan garanderen door zijn diversiteit. Ik heb er nog geen 2 dezelfde dingen uit horen komen in ieder geval.

Ik ben sowieso iemand die van digitaal geweld hou, en daar is deze machine perfect voor. Misschien komt er ooit nog eens een analoge drummachine bij. Maar dan in ieder geval geen Roland of iets dergelijks.

Wat hij 2ehands gaat opbrengen boeit me minder. Ik ga hem namelijk helemaal niet weg doen (of ik moet helemaal stoppen met muziek).

De verkoop van de nieuwe lijkt te stagneren op 10 stuks. Wel heb ik al vrij veel mensen gesproken die hun MD laten upgraden. Ik denk alleen wel dat er best nog een aantal mensen is die niet voor de upgrade kiezen maar hun geld investeren in iets anders. En dat is natuurlijk ook prima. Er is speelgoed zat beschikbaar! :D

Ik vindt de md zo goed zat en ben nog niet van plan hem te laten upgraden,

Zoals acidfever als zei dat het voor hem een geweldig apparaat is....

Geldt dat in mijn geval ook. Vandaar dat ik er gewoon nog geen behoefte aan heb.

Ik kan nog zoveel freeky dingetjes uit de md halen die ik nog niet eerder heb gehoord.

Dus ik heb alle tijd en geduld!

Back