scsi zip100

Status
Please reply by conversation.

Hazes

Vind ik leuk
Ik zoek een goedwerkende externe scsi zip100 voor aan mijn mpc. Mijn huidige zip, begint wat kuren te vertonen.

Wat...

Wat...

...mag 'ie kosten?

Ik heb er een te koop zien staan bij een 2-e-hands winkel.

Ugh, Hazes...

Ugh, Hazes...

...'kwas van 't weekend nog 'ns bij die winkel. 't ding is € 30,-, maar....alleen geschikt voor printerpoorten, dus niet SCSI. Hij was speciaal voor PC's. "kwist niet dat dat ook bestond , 'kging er van uit dat alle Iomega zips SCSI waren.

Sorry.

Succes met...

Succes met...

...zoeken.

Eigenlijk had ik beter moeten weten. Ik had bij diezelfde winkels ook al 'ns een Iomega tape-backup systeem gekocht. Ik dacht dat dat ook SCSI was , maar nee dus. En het ding was ook alleen maar geschikt tot aan Windows 98, dus...

Pjeut.

Ik heb hier een losse 100 MB SCSI zip drive liggen, voor een 3,5" bay. Heb je hier wat aan?

dank voor uw reply opa, maar daar heb ik helaas niets aan.

Hoi Hazes,

Ik heb hier nog tweemaal een SCSI ZIP250 liggen! Ja, extern en compleet met voeding en kabel. Kan je daar wat mee?

Leest gewoon je 100mb schijven. Mail me maar!

Reinier.

Origineel geplaatst door Toetsenmannetje
Hoi Hazes,

Ik heb hier nog tweemaal een SCSI ZIP250 liggen! Ja, extern en compleet met voeding en kabel. Kan je daar wat mee?

Leest gewoon je 100mb schijven. Mail me maar!

Reinier.

250Mb is toch niet compatibel met de 100Mb, althans dat dacht ik altijd? Ik heb al een hele stapel 100Mb schijven en wil dus ook een 100Mb exemplaar.

Jawel! Alleen de 750mb versie is niet compatibel met de 100mb schijven. Qua drive maakt het dus niets uit of het een 100mb of 250mb is!

Origineel geplaatst door Toetsenmannetje
Jawel! Alleen de 750mb versie is niet compatibel met de 100mb schijven. Qua drive maakt het dus niets uit of het een 100mb of 250mb is!

weer wat geleerd :) thanx.

Status
Please reply by conversation.
Back