wat niet meer kan bij tv

1-> bedankt voor Right Here Right now -fatboy slim (BBC documentaires) en Dirty cash - Stevie V
daarin moet ik schuld bekennen

- het is vooral zoekmachinemuziek dus idd

2-> tv kan echt heel leuk zijn hoor!

3-> zoals al in de intro; het gaat er niet om of het wel of geen goede muziek is maar om de slechte keuze om het te gebruiken om, met name, hetzelfde effect te bereiken als de context waarin het al eerder gebruikt is ..... maar dan vaak iets minder

en ok amelie gaat voorlopig van de lijst

en als laatste: bekijk het vooral van de lullige kant!

:biertje:

Alles van Bon Jovi :kont: , en als ik Paradise by the dashboard light hoor dan wordt ik gewoon erg agresief.

Dat oermelige deuntje bij dat ene klusprogramma.
Het lijk nl wel erg veel op een oude tiroler pr0n filmtrack. :D

Bij BNN zitten wel een paar gasten die verstand hebben van muziek, zo hoorde ik bij een aflevering van Kamphuys maakt vrienden (volgens mij was dattut) Boards of Canada op de achtergrond, niet bepaald iets wat grijs gedraait wordt op TV.
Ow ja en intro tune van BNN at work is stukje van ouwe track van Faith No More. Ook wel koel

Ow... we hadde over tunes waar we ons aan ergeren.
tja, de mute knop is nooit ver weg,de zap knop ook niet en als dat niet werkt; de uit knop...

Origineel geplaatst door Rubmanation
zo hoorde ik bij een aflevering van Kamphuys maakt vrienden (volgens mij was dattut) Boards of Canada op de achtergrond, niet bepaald iets wat grijs gedraait wordt op TV.

liedjes van Boards of canada, aphex twin en squarepusher horen denk ik bij de top 10 van meest gedraaide liedjes onder filmpjes. om BBC hoor je 1 op de 2 keer één van die drie.

Tja, dat zal wel grotendeels schuld zijn van de vorig jaar overleden Peel.
Maar kvind eerder dat dat de BBC siert; zij durven wat meer gewaagde achtergrondmuziek te draaien dan bv. de Nederlandse televisie.
Ook als zijn het dan vaak artiesten uit de Warp-hoek.

Ik hoorde ook bij Ned 1, 2 en 3 vaak op reclame voor tv programma's Mike Oldfied gedraaid worden (of iets soortgelijks zoals Vangelis of Jarre). Kennelijk was er een bepaalde montage figuur die ervan hield. Sinds een jaar of 4 nooit meer gehoord.

teleWiesie?!
ah, de non-interactieve computer zonder keyboard :D in sommige kringen beter bekend als den treurbuisch ..
al geen tv meer sinds '99 - en uitgerekend hier op het forum uitzendinggemist.nl ontdekt :)
toch een stuk fijner, zelf beslissen wanneer je wat wilt zien (althans, dat wat beschikbaar is),
en bovendien kan je dan je eigen (keus aan) muziekjes eronder draaien *

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Alles van Bon Jovi :kont: , en als ik Paradise by the dashboard light hoor dan wordt ik gewoon erg agresief.

:halleluja

Meatloaf..... in fightclub is ie wel aardig maar voor de rest voelt het aan als roestige spijkers door je eigen trommelvlies heen jagen......

Back